![]() |
Hereniging met Nederland
Als Metternich de vraag niet stelt doe ik het maar:
Citaat:
|
Dag Leo!
Ik denk niet dat de hereniging met Nederland er snel zal komen! Heel wat mensen, met onze burgemeester Louis Tobback op kop, betreuren dat België in 1830 afgescheurd werd van het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden omdat het ons verzwakt heeft. Ondertussen is er veel veranderd: Europa werd opgericht en dat groter geheel wordt belangrijker en belangrijker. Vele zaken die we niet meer in Vlaanderen of België geregeld krijgen worden op dat niveau afgesproken. Groetjes Said |
U denkt dat een hereniging met Nederland er niet snel zal komen, maar zou U voorstander of tegenstander zijn van een vereniging?
|
Ik ga verdomme niet met 'NL' vanachter op mijn auto rijden zene.
|
Citaat:
:? |
Citaat:
|
Citaat:
What's in a name? Dat is even debiel als een Vlaams Belanger/botenliefhebber die flagrant weigert om naar de Belgian Boat Show te gaan omwille van de naam. |
Citaat:
|
een geluk dat de 'Hollanderhaters' in België in de minderheid zijn tegenwoordig.
ps: richt jullie pijlen is op Wallonië die de Vlaming al meer dan twee eeuwen aant uitmelken zijn (idd zelfs voor de Belgische onafhankelijkheid) |
Citaat:
Wij worden gebruikt door de marketing van het germaanse ras ?? |
Citaat:
van ego - tripper |
Citaat:
Mag ik u er aan herinneren dat de hollanders onmiddellijk klacht hebben ingediend bij het gerecht wegens "misleiding" tegen Votron, Lippens,....waar zaten al die belgen ? Hoeveel belgen gaan klacht indienen tegen de heer Andre Bergen , denkt u ? Voor mij wil ik gerust bij de hollanders, zonder Brussel , dit is niet meer te redden, sorry , Bart . |
Citaat:
Nederlanders zijn onze broeders en zusters. in een Vlaams-Nederlandse confederatie (twee aparte staten dus) kan Vlaanderen de overgenomen Belgische staatsschuld zonder problemen overnemen en afbetalen zonder dat de belastingen worden verhoogd. want hoe je het ook draait of keert, het is afgelopen met den Belziek. |
Citaat:
Dat is wel goed hoor, dat heeft meer voordelen dan nadelen. |
Ik denk dat je naar Benelux moet, maar jullie minister van Economische zaken heeft precies in het fortis dossier bewezen niet te kunnen samenwerken ???
|
Citaat:
de èchte Brusselaars hebben geen problemen met wel Vlaanderen. voor de buitenlanders, muv de Eurocraten, ist aanpassen (integreren en Nederlands leren) of (ontnemen Vlaamse nationaliteit en) ticket-retour naar eigen land. ze mogen wel Frans blijven praten ;) |
Citaat:
kdenk niet de Nederlandse minister van economische zaken. |
Citaat:
|
Citaat:
euh, heb jij recentelijk nog eens door Molenbeek, St-Joost, Schaarbeek .....gewandeld ? Ken jij Malika El Farouk en Co ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be