![]() |
De 7 afknappers
Waar knap je bij een vrouw bij af?
Mijn excuses dat de vraagstelling louter gericht is aan hetero-mannen en lesbiennes. Het staat de anderen vrij om een draad te starten over witte kousen in sandalen. |
1. Botten
2. Burgertrutterij 3. Grote brillen 4. Koppigheid ingegeven door domheid 5. Hakken 6. Blote ruggen in de winter 7. Hun debiele vriendjes |
Gewoon op domheid en/of pretentie.
(maar ik ben dan ook ne moeilijke) |
Arrogantie (da's makkelijk, als ze zich te goed voor me voelt ben ik te goed voor haar.;))
Roken Extreem gillerig gedrag ("Eeeeeeh, hij lekt!") Een extreem opgemaakt uiterlijk (ik weet wel dat alle mooie mensen veel aan hun uiterlijk doen, maar ik vind het meestal het mooiste wanneer je dat er niet aan af kan zien, de natuurlijke look zeg maar) |
-Burgerkutten
-Bling -Domheid -Zich dik voelen en erover zagen -Lezen van vrouwenboexkes -Typisch vrouwelijk clichegedrag -... |
Ik draag zelf grote brillen.
|
Met typisch vrouwelijk gedrag bedoel ik: het behandelen van draagbare radiotoestellen, voertuigen, dieren en polschronometers als dingen die mooi moeten zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
joggen
zeuren dat er iets naar sigaretten ruikt smalle heupen, jongetjesprofiel mocassins sportschoenen haren strak naar achter in een hoge paardenstaart gouden oorbellen veel makeup/parfum opsommen wat ze allemaal niét eten of lusten bruinsel in het gezicht smeren en niet doorhebben dat het oranje is witte kleren dragen om er 'bruiner' uit te zien. klagen dat ze bleke benen hebben klagen dat ze dik zijn burberry |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-te veel roken -te veel make-up & parfum -te veel praten, schreeuwen, gillen -pretentie -vettig haar -te veel juwelen -bontjassen |
Citaat:
|
dit soort gedoe.
![]() |
Stekeltjeshaar, en als ze dan ook nog dik zijn is het zelfs veel erger.
|
Citaat:
"Ik ben misschien dik, maar ik durf experimenteren en ik ben mijzelf." |
Citaat:
Precies, en van die zinnen als ''ik doe gewoon mijn ding...''. |
Citaat:
Goeike. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be