![]() |
Naar wat kijk je eerst ?
Laat maar komen...
Hoe oppervlakkig ben jij ? Of ben je dat totaal niet ? |
De ogen. Die zeggen vaak meer dan dat men denkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar wat kijk je eerst? Het antwoord is voor iedereen hetzelfde: naar wat je het eerste ziet. Als je iemand in het echt tegenkomt zie je eerst het uiterlijk, als je iemand op een forum tegenkomt zie je eerst het loze geblaat.
Wat is het meest belangrijk voor jou? Dat hangt af van de precieze toepassing die je zocht, maar uiteindelijk wil je met de meeste van je contacten toch wel door een deur kunnen. Het logische antwoord is daarom innerlijk. Jammer genoeg zitten wij dankzij de werking van de evolutie opgescheept met sterke voorkeuren wat betreft uiterlijk, we zien onwillekeurig meer in mooie mensen, die lijken in zekere zin gewoon aardiger/geschikter. En leuk snoetje doet wonderen. Maar goed, wie ben ik om eisen te stellen aan looks? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoofd: ogen, neus, gezicht, haar, mond.
|
Als volleerd paranormaal begaafde kijk ik uiteraard eerst naar de kleur van het aura.
|
Neukbaar of niet neukbaar. Iemand waarvan ik de indruk heb dat de seks (met mij) niet zo goed zal zijn, maakt sowieso geen kans.
|
eerst het uiterlijk, ogen zijn belangrijk, maar ook het kontje....
nadien natuurlijk het innerlijk, het moet "klikken". |
Citaat:
|
Citaat:
Da's toch geen taal voor een nette dame ? 8O |
Jamaar ... dat is hier voor problemen vragen eh ;-)
titel topic.... "naar wat kijk je het eerst?" .... titel enquete ... "wat is het meest belangrijke voor jou?" Awel om antwoord te geven op deze 2 vragen :-) On topic: naar de ogen. On enquete: het innerlijk (natuurlijk) |
Ik kijk altijd eerst of mijn vrouw niet in de buurt is.
|
De ogen.
|
Bij deze prachtige ABBA Agneta kijk ik eerst naar haar prachtige haren.
![]() |
Wat een gedrocht.
|
Even opmerken dat de vragen "Naar wat kijk je eerst?" en "Wat is het meest belangrijke voor jou?" niet hetzelfde antwoord hoeven te hebben.
Overigens vind ik de grens tussen beide nogal flou. Is de houding van een vrouw iets innerlijks of iets uiterlijks? Het zegt alleszins meer over het innerlijke. Ik kijk dus naar beide... |
Kijken naar iemands innerlijk gaat nogal moeilijk trouwens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be