![]() |
Unieke momenten. Geniet ervan.
Een forumquiz met 130000 reakties, meer dan een miljoen keer bezocht zien wegzinken in de drab op de bodem van dit forum...
Momenteel nog op pagina 1 maar dan is maar tijdelijk. Over enkele dagen moet je er al voor naar pagina 6 ofzo. Of zeven, kan ook. Dit doet toch wel iets met ne mens eh? Vind ge nu ni? Dat staat hier zolang van boven, er zijn duizenden toetsenborden op kapot geklopt, Google is er groot van geworden, Firestone is erin getrouwd (of ermee, dat wil ik kwijt zijn) en nu is het ten dode opgeschreven. Zonder afscheid, eerbetoon of laatste verzoek, veroordeeld tot de duisternis en de Google archieven... Degenen die nu aanwezig zijn kunnen samen met mij dit schouwspel gadeslaan. En tranen wegpinken enzo, ge kent dat eh. Hoe erg moet dat niet zijn voor de mensen die daar al eens aan meededen seg. Snif. |
hier past een rouwkrans:
![]() |
![]() Een rouwstoet is reeds onderweg |
Fake begrafenis.
Openmaken die kist ! Ik voel het gewoon. Op 't moment dat je het deksel wegschuift van die lijkkist, springt die Ouwen Duivel uit de Box : die Server avant la lettre & Champ of all Mods : Nietzsche ! Maar jullie plannetje zal niet lukken. Het Nietzsche Failover System faalt nooit ! |
|
![]() |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be