![]() |
Vinden jullie de veroordeling terecht of niet?
|
Welke veroordeling ?
|
Citaat:
|
Wordt het Vlaams Blok nu veroordeeld (nu ja, op het moment van het schrijven is dit nog niet zeker) voor "racisme" of "aanzetten tot racisme". In beide gevallen kan dit kwalijke gevolgen hebben voor de democratie. In het eerste geval kan men dan nog moeilijk eisen stellen aan de allochtonen hoewel de verschillende maatschappelijke situatie en in het tweede geval kan men nog maar moeilijk politieke thema's aanspreken (stel dat Groen! zegt dat de zeeën worden leeggevist, is dat dan "aanzetten tot haat jegens vissers?).
|
nog niet maar wel hoogstwaarschijnlijk
|
't zou gaan tijd worden, ze hadden het in 44 al moeten doen :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is nu zonder meer zeker dat het Vlaams Blok op een enorme overwinning afstevent op 13/6.
De traditio's gaan hun 'overwinning' duur betalen. :twisted: :twisted: :twisted: |
Citaat:
Vlaamse geschiedenis kennen? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaat het blok nu alle politici die ooit iets wat (vermeend) racistisch is aanklagen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel, ik ben verontwaardigd dat je in dit land kan veroordeeld worden om dat je de mening van +/- 20% de bevolking naar het parlement vertaalt, maar daarom ga ik niet overstappen naar geweld. Maar goed, nu is er in ieder geval geen twijfel meer op wie ik meot stemmen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be