![]() |
Geert Wilders (NL) wil België splitsen
In Holland wil men ervoor vechten
om Vlaanderen weer aan te hechten. Wij kijken al uit naar muisjesbeschuit en muurkastjes vol pindagerechten. Se kaume lekkej friet frete ! |
Citaat:
want ze zitten altijd op ons te vitten. Tot de nok toe zitten ze vol met hollanderhaat maar daar is toch niemand bij gebaat. Mischien zullen ze ooit nog beseffen dat de band met Holland hun zal verheffen. |
Met die van onder de Moerdijk
zie ik het mogelijk wel zitten maar die anderen met hun groot gelijk blijven best achter hun dijken pitten ... |
Het is niet de vraag of "De Hereniging" gaat plaatsvinden, maar wanneer.
|
Eerst is een verdere evolutie van Brussel noodzakelijk naar een Brussel DZ , ofterwijl Brussel aan De Zenne. Een waarlijke eurozone die deel uitmaakt van de Verenigde Nederlanden maar die analoog aan Washington DC een speciaal statuut krijgt.
Nadeel van dit scenario is wel dat Brussel niet meer de hoofdstad kan worden van de Verenigde Nederlanden. |
Vlaanderen zou beter eerst onafhankelijk blijven om te ontluizen en orde op zaken te stellen.
|
Een vakbond die de kapitalistische klasse kan afdreigen dat ze tegelijkertijd de havens van Antwerpen, Rotterdam en Zeebrugge kan platleggen? Laat maar komen :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: :cheer: :cheer: |
Citaat:
wie zegt trouwens dat de EU en de NAVO in Brussel blijven? |
Citaat:
Ze zouden beter eens de vakbonden platleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is wel een originele manier van Wilders om Brussel dichter bij de Nederlandse burgers te brengen.
|
Ik denk niet dat er in Nederland of bij Wilders' aanhangers meteen veel mensen staan te springen om Vlaanderen binnen te halen. Die willen wellicht eerst Nederland's eigen problemen opgelost zien voor ze aan uitbreiding denken.
Aanhechting van Vlaanderen bij Nederland prediken zal ook Wilders niet populairder maken bij ons in Vlaanderen. |
Citaat:
En ook niet als ik zie wie allemaal nu voor de SP in de raad zitten. Lijsten Misschien dat Brussel Europees aan het worden is. Maar ik betwijfel hoe lang het verantwoord is om het centrum van de EU in Brussel gevestigd te houden naarmate Brussel steeds meer een Islamitische stad wordt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be