![]() |
Flanelcondoom is de tweede zelfverklaarde forummer van de week
|
Wist je dat BigF eigenlijk de eerste zelfverkaarde fvdw is? ;-)
|
Citaat:
|
Ken je veel magische spreuken?
|
Citaat:
In feite gaat het om een bijectie tussen een bepaalde "spreuk" en een bepaald geestestoestand die een actie veroorzaakt. Voordeel is natuurlijk als men erin gelooft: dan kan men het quasi machinaal oproepen. |
Naar wat voor muziek luister je?
|
Citaat:
Qua andere genres kan er vrij veel in, behalve repetitive generic music, zwart- en doodsrock, en populaire muziek. Zelfs reggae vind ik goed, op voorwaarde dat er niet teveel uitlatingen gebeuren over de onderwerpen Jah, Gan-Jah en keizer Haile Selassie I. |
Vond je dat Nico bij de Velvet Underground paste of was je blij toen die teef het eindelijk was afgebold?
|
Citaat:
|
Rode of witte wijn?
|
Ik krijg beide eigenlijk binnen. Weet toch niks af van wijn. Krijg nooit de gelegenheid om goed te ontdekken. Bier is de courante drank in mijn leven.
|
Citaat:
|
Heb je al eens met een helikopter gevlogen?
|
Welke job zie je voor jezelf in de toekomst ?
|
Citaat:
Dus mijn uitspraak: Wie tevreden is met een zitje in de tram heeft nooit gezeten in een gevechtshelicopter heeft een basis. |
Citaat:
Later wil ik graag de onderzoek/ontwikkeling in. Als ik de kans krijg, doctoreer ik. |
Citaat:
Research & Development : aan wat denk je dan ? en aan een universiteit ? of in de privé ? |
Je bent een wiskundige eh.
Ben je met me eens al ik zeg dat ge een oneven aantal posts moet hebben als alle vragen beantwoord zijn in een fvdw-sessie? |
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt mij avontuurlijk, in ieder geval. Een beetje anders dan die schijnbaar beschaafde wereld van vette apen die zich Europeaan noemen. Ik denk aan vrij theoretisch onderzoek, ofwel in de natuurkunde ofwel in de communicatieleer. Bij voorkeur voor universiteiten, ben ik niet gebonden aan de wil van de o zo heilige Consument. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be