![]() |
belgavox
opkomst:
3000 man 'om belgie een hart onder de riem te steken' de gay parade lokt meer volk, de vrt telt 2800 mede'werkers'. Zouden die aangemoedigd geweest zijn om te komen? hoeveel subsidie is dat in feite per kop? |
[filosoof]3000 man op 10 000 000 Belgen? Da's nog geen 0,05% van de bevolking die voor de solidariteit is! Zelfs het Sinterklaasfeest uit mijn boerengat brengt meer volk op de been!
[/filosoof] Misschien die solidariteit maar afschaffen dan, als er toch geen kat voor geïnteresseerd is...:twisted: |
Citaat:
Citaat:
|
wat een afgang
|
oef, la belgique is gered.
Zijn er ook pensen uitgedeeld? |
3000 man?
Kijk eens goed op één+ of la deux. |
Citaat:
|
"Toen het concert om 14u onder een dik wolkendek begon, waren er maar enkele honderden toeschouwers."
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...090517Belgavox Nu had ik van de Bon Belges toch wat meer patriottisme verwacht hoor. Maar de combinatie van Bart Peeters en dreigende regen was zelfs hen waarschijnlijk wat te veel. |
Citaat:
Tenzij je het niet wil zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als dat drieduizend man is, dan vraag ik me wel af hoeveel er nog naar de voetbal zijn gaan kijken.
Enfin, ze kunnen maar in het gedacht zijn dat het broodnodig was en de artiesten hebben er ook een frankske aan verdiend. Maar wil men nu stoppen met dat "solidair" te kwelen terwijl er van enige solidariteit geen sprake is? Waar zijn walen en brusselaars solidair met vlamingen in feite? |
PS. ik meende vroeger dat de opbrengst van de nationale loterij gebruikt werd om gehandicapten te ondersteunen? worden Walen en Brusselaars nu ook al beschouwd als minder validen? of hoe moeten we dit begrijpen?
|
Citaat:
|
Ik hoor net het getal 25000 mensen... Dus die 3000 zal wel niet kloppen.
En ik zou zeggen, organiseer een feest voor de vlaamse onafhankelijkheid ofzo. Eens zien hoeveel man er dan afkomt. :lol: |
Citaat:
|
Op DS staat 35.000
|
Citaat:
|
corelio is sponsor
:lol: |
Ook hln, de morgen, vrt nieuws spreken over 35000 mensen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be