![]() |
Verhofstadt nog steeds de populairste???
Volgens "De morgen" is VHS nog steeds de populairste politicus en gaat Somers zelfs vooruit!!!
Menen ze dat nu echt en moeten we dat nog geloven??? |
Citaat:
|
Nog erger is dat die bankbestuurder JL Dehaene in de top 3 voorkomt.
Onbegrijpelijk. |
Volgens een laatste peiling blijft de VLD zelfs de tweede partij in Vlaanderen.
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090517_039 Volgens De Standaard "krikt het mea culpa van Bart Somers alvast de persoonlijke populariteit van de voorzitter op." Vergevingsgezind volk. |
Citaat:
|
Citaat:
Eddy Wally II. springt niet uit een vliegmasjien maar rijdt in de gracht (als het te lastig wordt) |
De belgische Bill Clinton ziet er jong uit en is graag gezien in China.
|
Leterme zal toch kunnen fluiten achter zijn 800.000voorkeursstemmen.
Maar Peeters zal het goed, doen ,het is trouwens een goeie. Een van de beste en bekwaamste politici die ik al gezien heb, duidelijke heldere afspraken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
VLD-propagandadag
Citaat:
Wat er ook gebeurt, zelfs als die corruptie uitkomt en onomstotelijk bewezen wordt, dan nog blijft de perspeiling achter hun opdrachtgevers staan en wordt die corruptie goedgepraat met "het mea culpa krikt de persoonlijke populariteit van de voorzitter op". Een volk heeft zijn leiders die het verdient en op die manier zitten we ook op politiek vlak volop in de crisis van de jaren dertig... |
gelukkig voor belgique blijven de vakbondslui baby-thatcher voluit steunen wegens redder van het vaderland.
't is toch zo he petrus? |
Citaat:
ik spreek me er niet over uit over wie dat het meeste zegt : V-man of zijn concurrenten |
laten we gewoon de echte resultaten afwachten... peilingen zijn maar peilingen :)
|
Citaat:
Nu is hij ineens de redder van alle vlamingen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde eerst eigenlijk halve VLD'er. Zijn manier van doen doet mij nogal denken aan de meest verderfelijke partij van Vlaanderen. Hij zou er zeker in passen. Dus zeker geen stem voor Peeters in juni. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be