Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Verhofstadt nog steeds de populairste??? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=123340)

omaplop 17 mei 2009 18:00

Verhofstadt nog steeds de populairste???

Volgens "De morgen" is VHS nog steeds de populairste politicus en gaat Somers zelfs vooruit!!!

Menen ze dat nu echt en moeten we dat nog geloven???

born2bewild 17 mei 2009 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 4108859)
Volgens "De morgen" is VHS nog steeds de populairste politicus en gaat Somers zelfs vooruit!!!

desmet zal aan zijn vakantie denken

Dimensie 17 mei 2009 18:22

Nog erger is dat die bankbestuurder JL Dehaene in de top 3 voorkomt.
Onbegrijpelijk.

Jan Rap en z'n maat 17 mei 2009 19:15

Volgens een laatste peiling blijft de VLD zelfs de tweede partij in Vlaanderen.
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090517_039

Volgens De Standaard "krikt het mea culpa van Bart Somers alvast de persoonlijke populariteit van de voorzitter op."

Vergevingsgezind volk.

JP Coen 17 mei 2009 21:08

Citaat:

Zelfs in China is hij populair.

born2bewild 17 mei 2009 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JP Coen (Bericht 4109067)
Zelfs in China is hij populair.

Eddy Wally II.
springt niet uit een vliegmasjien maar rijdt in de gracht (als het te lastig wordt)

Vette Pois(s)on 17 mei 2009 21:31

De belgische Bill Clinton ziet er jong uit en is graag gezien in China.

brother paul 17 mei 2009 22:16

Leterme zal toch kunnen fluiten achter zijn 800.000voorkeursstemmen.
Maar Peeters zal het goed, doen ,het is trouwens een goeie. Een van de beste en bekwaamste politici die ik al gezien heb, duidelijke heldere afspraken...

Herr Oberst 17 mei 2009 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4109154)
Maar Peeters zal het goed, doen ,het is trouwens een goeie. Een van de beste en bekwaamste politici die ik al gezien heb, duidelijke heldere afspraken...

Peeters is de Leterme van 2009.

Vette Pois(s)on 17 mei 2009 22:47

Citaat:

Als ik de naam Kris Peeters hoor denk is meteen aan garanties.

Pol 17 mei 2009 23:11

VLD-propagandadag

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Rap en z'n maat (Bericht 4108955)
Volgens een laatste peiling blijft de VLD zelfs de tweede partij in Vlaanderen.
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090517_039
Volgens De Standaard "krikt het mea culpa van Bart Somers alvast de persoonlijke populariteit van de voorzitter op."
Vergevingsgezind volk.

Het is als beurscijfers. We wisten al dat de VLD zijn politiek personeel opkocht. Stichter Verhofstadt had dat al ingebouwd bij de oprichting van de VLD. Somers is daar zelf een voorbeeld van en de politieke onschendbaarheid van de corrupte top (Verhofstadt, DeWael, DeGucht) en hun woordvoerders staat voor de beurs ook al vast.

Wat er ook gebeurt, zelfs als die corruptie uitkomt en onomstotelijk bewezen wordt, dan nog blijft de perspeiling achter hun opdrachtgevers staan en wordt die corruptie goedgepraat met "het mea culpa krikt de persoonlijke populariteit van de voorzitter op". Een volk heeft zijn leiders die het verdient en op die manier zitten we ook op politiek vlak volop in de crisis van de jaren dertig...

born2bewild 17 mei 2009 23:14

gelukkig voor belgique blijven de vakbondslui baby-thatcher voluit steunen wegens redder van het vaderland.
't is toch zo he petrus?

Jedd 17 mei 2009 23:17

Citaat:

vergeleken met de concurrentie steekt hij er dan ook met kop en schouders boven uit.

ik spreek me er niet over uit over wie dat het meeste zegt : V-man of zijn concurrenten

lollysticky 17 mei 2009 23:25

laten we gewoon de echte resultaten afwachten... peilingen zijn maar peilingen :)

Henri1 18 mei 2009 08:43

Citaat:

Iedereen is blijkbaar allang vergeten dat Peeters nog niet zolang geleden alleen opkwam voor de rechten van zelfstandigen.

Nu is hij ineens de redder van alle vlamingen ?

Vette Pois(s)on 18 mei 2009 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4109426)
Iedereen is blijkbaar allang vergeten dat Peeters nog niet zolang geleden alleen opkwam voor de rechten van zelfstandigen.

Nu is hij ineens de redder van alle vlamingen ?

Ik wou dat hij wat meer opkomt voor een zelfstandig Vlaanderen.

Max van Dietschland 18 mei 2009 20:19

Citaat:

Kris Peeters is een gladde paling. Moest hij in 2007 in de situatie gestaan hebben als Yves Leterme, dan waren de formatiegesprekken eind juli 2007 al afgerond. Uiteraard zonder staatshervorming. Peeters is een halve liberaal en het enige wat telt is zijn postje.

Max van Dietschland 18 mei 2009 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 4109162)
Peeters is de Leterme van 2009.

Peeters is minder betrouwbaar dan Leterme.

Pietje 18 mei 2009 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 4110507)
Kris Peeters is een gladde paling. Moest hij in 2007 in de situatie gestaan hebben als Yves Leterme, dan waren de formatiegesprekken eind juli 2007 al afgerond. Uiteraard zonder staatshervorming. Peeters is een halve liberaal en het enige wat telt is zijn postje.

Halve ?? Allez Max, Peeters komt van UNIZO 8-)

Max van Dietschland 18 mei 2009 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4110542)
Halve ?? Allez Max, Peeters komt van UNIZO 8-)

U heeft volkomen gelijk maak er maar hele van.

Ik bedoelde eerst eigenlijk halve VLD'er. Zijn manier van doen doet mij nogal denken aan de meest verderfelijke partij van Vlaanderen. Hij zou er zeker in passen. Dus zeker geen stem voor Peeters in juni.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be