![]() |
De Vadder en zijn oppiniepeilingen
De Vadder heeft weer het summum van zijn intelligentie getoond
Bij het begin van zijn evaluatie ... " ... de oppiniepeiling is uitgevoerd vóór de affaire Vijnck waarin Open VLD en LDD betrokken waren ..." en als besluit zegt hij ... " ... de affaire Vijnck geeft dus zowel voor Open VLD als voor LDD een negatief resultaat in deze peiling ..." Blijven wij dit allemaal slikken en moeten we ons maar neerleggen bij onze Belgische Belgisistische journalistiek |
Citaat:
Je bent niet de enige die zich ergert aan het gebrek aan objectiviteit bij de VRT-journalisten. Maar wat kan je d'eraan doen? |
Ik zie niets wat getuigd van een gebrek aan objectiviteit.
Niet van de VRT en niet van andere zenders. Ik zou wel partijen als VB, NV-A en LDD gebrek aan objectiviteit verwijten. Alles wat niet in hun kraam past is niet objectief. |
Citaat:
|
Citaat:
Gij zijt ne rare kawst zulle. :lol: |
't is een complot zeker.
Sinds wanneer is het vaststellen van een feit objectief zijn. |
Citaat:
|
Volgens de VRT alleszinds werd de peiling afgenomen tussen 29 en 12 mei, midden in de zaak Vijnck dus.
|
Citaat:
Iedere andere kijker kon dat blijkbaar wel en het was wel zo dat men zei dat de peiling was afgenomen tijdens het moddergevecht van die 2 partijen. |
Excuseer, er zit een vlieg op je hoofd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms zijn de veschillen erg groot. Als je ze bij elkaar optelt ,krijg je toch een aardige voorspelling. De grootste onzeker factor blijft de zwevende kiezer. Als dat 20 tot 30 % is, dan kunnen er nog wonderen gebeuren op de dag van de stemming. |
De Vadder en zijn meningen kunnen me gerust gestolen worden :lol: Dat de VRT die achterlijke naar voren blijft schuiven zegt veel over het niveau van die zender.
|
Citaat:
'Ik vrees het, Martine'. :lol: |
Citaat:
Overdaad aan politiek tast de hersenen aan. Blokkers lijken er blijkbaar geen last van te hebben, omdat de al dan niet behaarde schedel een beetje hol is... :lol: Niet kijken jongen, dat bespaart u heel wat oprispingen en maagzuur. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
VRT is wel objectief en uit peilingen wordt het VB toch niet geweerd maar dat kunnen jullie natuurlijk niet ontkennen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be