![]() |
Welke politieker "deleten" ?
Wie nog twijfelt of het Cordon Sanitaire overeind blijft :
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...gen09/1.530911 |
Dank u!
Dankzij u heb ik het licht gezien! ps mag ik u ook deleten? |
"Welk politicus wil je deleten?"
Gennez: "Het Vlaams Belang" :lol: |
Enfin. Hoedje af voor BDW die dit soort riooljournalistiek afwijst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Belg
Citaat:
Zijn we niet al Europeanen? Nee, we zijn wereldburgers. Of nee, heelal-bewoners. Zo moet het zijn; |
Citaat:
Ik ben Europeaan, Belg, Vlaming, Limburger en wereldburger. Dat is perfect te combineren en ik voel me er goed bij. |
Citaat:
En Bart Dewever gaf ook het meest verstandige antwoord vind ik. |
Citaat:
|
Je moet eigenlijk alle politici een ingangsexamen geven.
Drie opleidingen 1° basis rechten 2° basis economie 3° basis wetenschappen, rendement en exact redeneren en de marketing dat kennen ze wel vanzelf. Een ingenieur die een mba heeft bvb die moet nog een jaartje rechten volgen. sowieso is het huidige systeem ook niet democratisch: als je toevallig doorstoot tot de partijtop door uw lefgozerij, wordt je ineens de machtigtste man van belgie bij wijze van spreken zonder ook maar 5 cm bagage te hebben. na deze criteria filter je inderdaad het kaf van de koren en ga je zorgen dat vanaf nu op verkiesbare plaatsen alleen nog kwaliteit staat. Dus geen BV verkiezingen, geen Babe verkiezingen, geen familie incest verkiezingen , geen bladvullinglijsten met loozers die al hun familie doen stemmen voor hen maar gewoon bekwame mensen/ |
en niemand die erop kwam om de bub of iets van die soort te deleten
hoe zou dat komen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als u ook Vlaming bent, hoe komt het dan dat u zo fel te keer gaat tegen alles wat Vlaams is ? En waarom staat er dan in uw handtekening overduidelijk : Ik ben Belg, geen Vlaming ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be