![]() |
Enquête voor mannen en vrouwen: wie valt op wie?
Dit gaat niet over sadomasochisme of dergelijke zaken (hoewel dat het een extremum daarvan kan worden), maar de vraag formuleert zich als volgt:
Beschouwt u uzelf in het dagelijks leven als een dominante persoonlijkheid (leiderfiguur, nonconformist, rebel), of een eerder submissief iemand (loyale volgeling, zoeker der compromissen, onderhouder van de status quo)? En valt u eerder voor iemand die dominant of submissief is tegenover jou (in deze context: iemand die de teugels neemt in de relatie, of iemand die de teugels overhandigt)? |
Citaat:
Dus Leary heeft gelijk als hij stelt dat er altijd 1 dominante moet zijn. |
Citaat:
Alles bestaat uit hierarchie, in menselijk denken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dawn, even opzoeken :lol:. Dan pas ik het beste bij een afhankelijk type, ervaring leert dat dit niet het geval is.;-) |
Citaat:
|
Dit is een tamelijk moeilijke vraag. Ik moet toegeven dat ik 12 of meer opties zou nodig hebben om ze compleet te stellen.
Er is immers veel nuance, bijvoorbeeld: men kan iemand willen die zich dominant gedraagt, om haar te temmen, of men kan iemand willen die dominant is en die jou temt, of men kan iemand willen die dominant is en aan wie men zich meteen kan overgeven. |
Citaat:
Zolang als het niet over mijn sport gaat, is er vrij veel ruimte voor discutie. |
Vrouwen vallen trouwens ook op dominantere mannen.
|
Citaat:
Vorig weekend nog iemand zo voor mijne neus ingepikt zien worden. |
Citaat:
|
Ik kan maar één keuze maken maar ik ben niet elke dag dezelfde.
|
Citaat:
|
I asked Bobby Dylan
I asked The Beatles I asked Timothy Leary But he couldn't help me either They call me The Seeker I've been searching low and high The woman I'm looking for Will always be out of sight Till the day I die |
Citaat:
|
Ik beschouw mijzelf als een buitenbeentje, iemand die te eigenwijs is om te volgen en toch geen leider is. Zou best wel interessant zijn om mij aan nog zo iemand te koppelen...
|
Citaat:
|
alle vrouwen vallen op dominante mannen.
dat zit in hun genen. |
ik durf ni antwoorden
|
Is een alphamannetje altijd dominant ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be