Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Zou u nu Vlaams Blok stemmen ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12353)

Cynicus 21 april 2004 20:48

Als er op dit moment verkiezingen zouden zijn, zou u dan voor het Vlaams Blok stemmen, al was het maar om op die manier de vrijheid van meningsuiting en dus ook onze democratie veilig te stellen ?

Fribre 21 april 2004 20:49

Neen.

Zeno! 21 april 2004 20:50

Uiteraard niet.

Griffin 21 april 2004 20:50

Nope :) is er iets veranderd aan hun standpunten dan? of zouden de mensen van mening veranderen omdat ze veroordeeld zijn? wat een vage redenering :)

jules 21 april 2004 20:51

neen.
Op geen enkele extremistische partij trouwens.

Vlaanderen Boven 21 april 2004 20:51

Nee...

Off topic: moet het Vlaams Blok zijn naam veranderen? Ik dacht van niet, he?

Seba 21 april 2004 20:52

nope, ik zie geen enkele reden waarom ik plotseling van gedachtegoed zou moeten veranderen omdat een aantal vzw's van een politieke partij veroordeeld zijn door een onafhankelijke rechter op basis van objectieve bewijsstukken...

Steerse 21 april 2004 20:53

Beste topicstarter,
Is het mogelijk 4 keuzes in de poll in te lassen, namelijk:

ja, zoals ik reeds van plan was voor de veroordeling

nee, ik was het van plan, maar ben door de veroordeling van gedacht veranderd

ja, ik was het niet van plan, maar heb bloksympathie gekregen door de veroordeling

nee, ik heb nooit bloksympathieën gehad, de veroordeling verandert daar niets aan

dat zou een interessanter beeld geven

Marco 21 april 2004 20:53

Natuurlijk niet.
Het gerucht doet de ronde dat er racisten in zitten. (Sssst, niet verder vertellen)

Raf 21 april 2004 20:55

Nee!

Patriot! 21 april 2004 20:56

Ondanks hun handig slachtoffer-rollenspel: NEEN, NOOIT.

Guderian 21 april 2004 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Als er op dit moment verkiezingen zouden zijn, zou u dan voor het Vlaams Blok stemmen, al was het maar om op die manier de vrijheid van meningsuiting en dus ook onze democratie veilig te stellen ?

Uiteraard. Het feit dat men het VB monddood tracht te maken is een bewijs dat het regime zich in het nauw gedreven voelt door het VB dus stem ik er voor. En het ziet er goed uit voor het VB als ik zo de eerste reacties bij kennissen hoor, vooral van mensen die voordien nooit VB zouden stemmen...

Verhofstadthater 21 april 2004 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
nope, ik zie geen enkele reden waarom ik plotseling van gedachtegoed zou moeten veranderen omdat een aantal vzw's van een politieke partij veroordeeld zijn door een onafhankelijke rechter op basis van objectieve bewijsstukken...

Familie van Raf Coppens toch?

Beer 21 april 2004 20:59

Ja

Karl 21 april 2004 21:01

Ge moet er nog op kunnen stemmen he :twisted: :twisted: :twisted:
Voorts: nooit van mijn leven.

CONTRA 21 april 2004 21:01

zeker nu, ik was nog aan het twijfelen 8) aan de VLD

The Paulus Experience 21 april 2004 21:03

nope, nooit trouwens

Guderian 21 april 2004 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karl
Ge moet er nog op kunnen stemmen

Het VB gaat in cassatie en kan dus automatisch deelnemen aan de verkiezingen van 13 juni.

Beer 21 april 2004 21:04

Een onafhankelijke rechter die al een postje beloofd is.

Babeth 21 april 2004 21:06

Ik wou zeker al voor het Vlaams Blok stemmen en nu weet ik beter dan ooit dat mijn keuze juist is. Partijen die de democratie niet eren en de Grondwet niet eerbiedigen zijn mijn stem niet waard.
Dus een [size=7]JA[/size] voor het Vlaams Blok van deze onafhankelijke half-buitenlandse dame die toevallig ook tante is van allochtone kindjes.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be