![]() |
RSCA & RSCL verraden hun supporters.
Citaat:
Citaat:
Vooral voor de mensen die Belgacom TV hebben is dit schandalig. Als RSCA-supporter ben ik zeer teleurgesteld door het bestuur van Anderlecht. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Serieus of wat? Kun je de match op die site vanavond live zien? For free? indien dat zo is: merci voor de link |
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupile...-te-zien.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb 40jaar in Anderlecht gewoond, vroeger was het een gezellige club, nu is het een fabriek. Om mijn vriend Frank Zappa te citeren : We're Only in it For the Money |
Ik zie de keuze Occident tv. Maar Be TV vind ik niet. :cry:
|
Citaat:
Bon, hier wil ik hen nog in volgen. Maar als ze een bedrijf zijn hebben ze ook geen recht op subsidies. Dan mag ineens de gemeenschap wél betalen. :twisted: |
Haha dankzij de roemeense televisie kan ik alles mooi volgen :-P nu live op SPORTKLUB dus allen daarop afstemmen :-)
|
en prachtig beeld en je leert een woordje roemeens :-)
|
Ben ik blij dat ik deze link te laat zie ;-)
|
Citaat:
In geval van testmatchen heeft de hoogste bieder het recht op uitzenden. Als je de match perse had willen zien had je beter een ticket gekocht. Tuurlijk willen Anderlecht en Standard er zoveel mogelijk aan verdienen. Anders konden ze de suppo's wel gratis binnenlaten ook. Niemand zou hierover geklaagd hebben als VT4 ofzo het hoogste bod hadden gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be