Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   RSCA & RSCL verraden hun supporters. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=123555)

Vorenus 21 mei 2009 12:13

RSCA & RSCL verraden hun supporters.

Citaat:

Testmatchen niet live op Vlaamse tv, wel op HLN.BE
Citaat:

De testmatchen zullen niet door Belgacom TV, maar door de Franstalige betaalzender Be TV uitgezonden worden. Daardoor is het hoogst onzeker dat een Nederlandstalige tv-zender de wedstrijd uitzendt. "Anderlecht en Standard hebben een akkoord met Be TV voor de rechtstreekse uitzending van beide wedstrijden", klinkt het in een communiqué.
Dit is zeer schandalig van RSCA & RSCL, blijkbaar is geld belangerijker dan hun supporters.

Vooral voor de mensen die Belgacom TV hebben is dit schandalig.

Als RSCA-supporter ben ik zeer teleurgesteld door het bestuur van Anderlecht.

Maes_P 21 mei 2009 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus (Bericht 4114875)
Dit is zeer schandalig van RSCA & RSCL, blijkbaar is geld belangerijker dan hun supporters.

Tja, nog maar eens een bewijs dat in het voetbal het al lang niet meer om het voetbal gaat. De hoogste bieder kan rond zijn reclame een voetbalblok uitzenden en de sup (en de neutrale voetballiefhebber) mag naar de radio luisteren...

Vorenus 21 mei 2009 13:18

Voor degene die de wedstrijd willen zien.

http://www.myp2p.eu/

Maes_P 21 mei 2009 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus (Bericht 4114960)
Voor degene die de wedstrijd willen zien.

http://www.myp2p.eu/

8O WOW...

Serieus of wat?
Kun je de match op die site vanavond live zien?
For free?

indien dat zo is: merci voor de link

Vorenus 21 mei 2009 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P (Bericht 4114967)
8O WOW...

Serieus of wat?
Kun je de match op die site vanavond live zien?
For free?

indien dat zo is: merci voor de link

Dit is één van de mogelijkheden. :lol:

http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupile...-te-zien.dhtml

Pietje 21 mei 2009 13:27

Citaat:

Is dat dan nieuw voor u ?? 8-)

Vorenus 21 mei 2009 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4114977)
Is dat dan nieuw voor u ?? 8-)

Sinds Herman Van Holsbeeck manager is geworden bij Anderlecht niet echt nee maar zoiets had ik toch niet verwacht.

Pietje 21 mei 2009 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus (Bericht 4114983)
Sinds Herman Van Holsbeeck manager is geworden bij Anderlecht niet echt nee maar zoiets had ik toch niet verwacht.

Ach, Van Holsbeeck (geen grote manager, dat klopt) moet zich ook schikken naar de wensen van het totale bestuur. En ik geloof dat daar types als E.Davignon inzitten, dan weet je het wel.
Ik heb 40jaar in Anderlecht gewoond, vroeger was het een gezellige club, nu is het een fabriek.
Om mijn vriend Frank Zappa te citeren : We're Only in it For the Money

SethMoN 21 mei 2009 17:55

Ik zie de keuze Occident tv. Maar Be TV vind ik niet. :cry:

daiwa 21 mei 2009 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P (Bericht 4114880)
Tja, nog maar eens een bewijs dat in het voetbal het al lang niet meer om het voetbal gaat. De hoogste bieder kan rond zijn reclame een voetbalblok uitzenden en de sup (en de neutrale voetballiefhebber) mag naar de radio luisteren...

Het Anderlechtbestuur maakt er zich vanaf met te zeggen dat ze een bedrijf zijn en de groots mogelijke winst nastreven.
Bon, hier wil ik hen nog in volgen. Maar als ze een bedrijf zijn hebben ze ook geen recht op subsidies. Dan mag ineens de gemeenschap wél betalen. :twisted:

HOUZEE ! 21 mei 2009 21:01

Haha dankzij de roemeense televisie kan ik alles mooi volgen :-P nu live op SPORTKLUB dus allen daarop afstemmen :-)

HOUZEE ! 21 mei 2009 21:16

en prachtig beeld en je leert een woordje roemeens :-)

Dronkoers 22 mei 2009 05:40

Ben ik blij dat ik deze link te laat zie ;-)

BigF 22 mei 2009 09:18

Citaat:

Bullshit.
In geval van testmatchen heeft de hoogste bieder het recht op uitzenden.

Als je de match perse had willen zien had je beter een ticket gekocht.

Tuurlijk willen Anderlecht en Standard er zoveel mogelijk aan verdienen. Anders konden ze de suppo's wel gratis binnenlaten ook.

Niemand zou hierover geklaagd hebben als VT4 ofzo het hoogste bod hadden gedaan.

Dixie 22 mei 2009 09:32

Citaat:

het zijn dan ook beiden schijtclubs!! wel erg voor de gewone fan

Adam Smith 23 mei 2009 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 4116525)
Bullshit.
In geval van testmatchen heeft de hoogste bieder het recht op uitzenden.

Als je de match perse had willen zien had je beter een ticket gekocht.

Tuurlijk willen Anderlecht en Standard er zoveel mogelijk aan verdienen. Anders konden ze de suppo's wel gratis binnenlaten ook.

Niemand zou hierover geklaagd hebben als VT4 ofzo het hoogste bod hadden gedaan.

Aangezien het hiet over betaald voetbal gaat, is het verkopen van de rechten op de wedstrijd 'normaal'. Wat me wel verbaasd is dat ze het blijkbaar maar aan één partij hoeven te verkopen, tenminste in de meeste andere landen zou me dat niet verbazen maar met deze twee taalgemeenschappen. Tenminste het leek mij gezien Vlaanderen en Wallonie, dat ofwel een Waalse en een Vlaamse partij elkaar als (zaken-)partner hadden, danwel dat men in zowel Vlaanderen of Wallonië apart de rechten op het duel zouden verkopen. Bij die laatste optie is het probleem wel dat het open net voor iedereen beschikbaar is, dus dat het dubbelop is; maargoed ik neem aan dat naast de VRT ook een Franstalige zender de Rode Duivels uitzendt... Toch zou ik het van de voetbalclubs nog het minst begrijpen, ok misschien heeft één partij het hoogste bod, maar weegt dat op tegen het feit dat je (voor het gemak) de halve markt van je vervreemdt? Ik ben dan namelijk bang dat dit korte termijn gewin tegen je kan werken. Om af te sluiten moet ik wel vermelden dat alle Nederlandse Eredivisie duels alleen te zien zijn op een betaalzender....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be