![]() |
zwaar verkouden, zou dat van den airco kunnen zijn?
ik ben momenteel zwaar verkouden.
droge en pijnlijke hoest. vreemd denk ik, want het is niet echt den tijd van 't jaar. maar zou dat niet met de airco in de auto te maken kunnen hebben? die heb ik vaak nogal opgezet de laatste tijd. dat ge dus een serieuze infectie op de luchtwegen kunt krijgen van airco in de auto? wie nog last van? ik durf 'm bijna niemeer opzetten. |
Arme Mitrigard toch.
|
Misschien is Mitgard het 7de geval van varkensgriep wel ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat dit komt omdat ik vorige week één nacht de donsdeken heb weggehaald, en na enkele uren koud te lijden heb ik die terug gelegd. Maar ik denk van die ene nacht. |
Gij hebt gewoon varkensgriep!
![]() |
Een donsdeken met dit weer?
|
Citaat:
Hoe durft ge, te veronderstellen dat ik de varkensgriep zou hebben?? Bah, zo'n vuile, lelijke beesten, ik wil daar niks mee te maken hebben!:x De varkensgriep is echt te min voor mij, zo'n marginale ziekte!:x:x Jij slikt die belediging terug in!:evil: |
Hoe durft gij zulke lieve, mooie en intelligente dieren vuile, lelijke beesten te noemen?
Ik slik niks terug in, slik zelf! ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Mischien heb jij Koningen Griep ? Die zijn ook vuil en lelijk, maar gebruiken parfum en make-up om dat te verstoppen. Laten we preventief optreden, zoals de Egyptenaren met varkens : snel snel, alle koningen slachtten .:twisted: |
Citaat:
|
Mitgard woont te dicht bij de gezonde lucht van Luik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Normaal mensen gaan naar den dokter als ze zich ziek voelen - maar hier gaan ze hun symptomen op het forum gooien - de forummers stellen een diagnose - moeten we Uw pillekes nu maar door't draadje van den ADSL proppen - en wat met de 'draadlozen' onder ons?
T'is gewoon de varkensgriep. |
Citaat:
voor een stoem verkoudheidje ga ik daar niet naartoe zenne. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
3 weken later zat ik bijna met een longontsteking ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be