Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Klucht is bereid om Guantánamo-verdachten op te nemen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=123590)

De schoofzak 22 mei 2009 07:32

De Klucht is bereid om Guantánamo-verdachten op te nemen

Ja, lees het zelf in de gazet hé:

link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...n-opnemen.aspx

Je moet natuurlijk iets doen om Hilarisch Clinton te plezieren ...
Maar wat betekent dat ?
Mensen van 'k weet niet welke nasionaliteit naar hier halen in plaats van naar hun eigen land, naar hun moeder/vrouw/familie ...
ze eerst proberen een taal/job ... te leren ..
ondertussen hen veel meer dan een leefloon te geven ...
en hen alle gelegenheid te geven om zich te wreken op de Westerse wereld.

Ik vraag me af: wat zou er mis zijn om die gasten gewoon los te laten zoals iedere gevangene, maar dan wel in hun eigen land van oorsprong ??

En belangrijkst van al:
dit is weer een flater van De Klucht. Ik denk niet dat zoiets met veel vreugde en stemgedrag-welwillendheid aanvaard zal worden door de Vlaamse kiezer.

born2bewild 22 mei 2009 07:37

hij zal nog wel een bed over hebben in berlare zeker
mireille zal dat ook wel tof vinden

prins karel 22 mei 2009 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4116392)

Maar wat betekent dat ?
Mensen van 'k weet niet welke nasionaliteit naar hier halen in plaats van naar hun eigen land, naar hun moeder/vrouw/familie ...

Ik vraag me af: wat zou er mis zijn om die gasten gewoon los te laten zoals iedere gevangene, maar dan wel in hun eigen land van oorsprong ??

En belangrijkst van al:
dit is weer een flater van De Klucht. Ik denk niet dat zoiets met veel vreugde en stemgedrag-welwillendheid aanvaard zal worden door de Vlaamse kiezer.

Ik dacht dat we net gevanenissen te kort komen
Kunnen we geen plaatsen huren in guantanamo voor onze gevangenen ?

hotschizodiscocop 22 mei 2009 08:28

Dit zou hier een serieuze site moeten zijn dus kunnen we mediabronnen beperken tot De Standaard en De Morgen, die zijn al erg genoeg. We hoeven er de Dag Allemaals die dagelijks verschijnen niet bij te halen.

Dimensie 22 mei 2009 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4116392)

Maar wat betekent dat ?

En belangrijkst van al:

België is altijd al het gastland van moslimterroristen geweest. Karel wil die traditie in stand houden. Dat heet progressief en moeltikoeltoereel zijn ...

Aleandor 22 mei 2009 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop (Bericht 4116451)
Dit zou hier een serieuze site moeten zijn dus kunnen we mediabronnen beperken tot De Standaard en De Morgen, die zijn al erg genoeg. We hoeven er de Dag Allemaals die dagelijks verschijnen niet bij te halen.

Zit je weer eens rond de pot te lullen ja?
Het gaat hier over het halen van gevangen die al dan niet schuldig zijn naar ons land waar de gevangenissen toch al overvol zitten.
Indien je daar iets over wil zeggen kan je gerust je gang gaan.

IronChef 22 mei 2009 10:41

De klucht en Hilarisch Clinton, wie zijn dat misschien?

Vlaamse Patriot 22 mei 2009 10:51

We hebben zelf al geen plaats meer in onze gevangenissen voor onze eigen gevangenen. Vandaar dat we ze in Tilburg willen steken (tenminste als onze 7!!! parlementen daarmee akkoord gaan, alweer een bewijs dat België niet werkt), maar Guantanamoterroristen kunnen er altijd bij hoor :?

laurensje 22 mei 2009 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Patriot (Bericht 4116680)
We hebben zelf al geen plaats meer in onze gevangenissen voor onze eigen gevangenen. Vandaar dat we ze in Tilburg willen steken (tenminste als onze 7!!! parlementen daarmee akkoord gaan, alweer een bewijs dat België niet werkt), maar Guantanamoterroristen kunnen er altijd bij hoor :?

Ik dacht dat het ging om vrijgelaten vedachten, die niet naar eigen land terug kunnen keren uit angst voor represailles?

HAMC 22 mei 2009 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laurensje (Bericht 4116690)
Ik dacht dat het ging om vrijgelaten vedachten, die niet naar eigen land terug kunnen keren uit angst voor represailles?

Laat die allemaal naar hier komen, zo is ons pensioen in de toekomst verzekerd.

Jozef Ostyn 22 mei 2009 11:03

Toch eigenlijk volkomen belachelijk dat wij die mensen hier asiel gaan verlenen.

born2bewild 22 mei 2009 11:06

misschien kunnen we er 2 nemen in ruil voor de gucht en somers

circe 22 mei 2009 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aleandor (Bericht 4116661)
Het gaat hier over het halen van gevangen die al dan niet schuldig zijn naar ons land waar de gevangenissen toch al overvol zitten.

Neenee, het zijn VRIJGELATEN gevangenen. Volgens de hele linkiewinkie club die al jaren staan te kwelen: ONSCHULDIGE SUKKELAARTJES

In dit geval zou het om Oeigoeren gaan (islamitische chinees-achtigen) die niet naar hun eigen foei-land terugkunnen want daar..... jawel.... worden ze wéér gemarteld! (Er zijn nogal veel Oeigoeren in China, worden die dan allemaal gemarteld?)

Dus tot spijt van wie het benijd: Bush deed aan liefdadigheidswerk toen hij Guantanamo oprichtte: hij VERLOSTE de mensen uit hun penibele toestand in hun thuisland... capito?

Daarom vind ik dat Barackske Hussein Obama ze gewoon bij hem thuis moet laten wonen! Brave jongetjes, niks gedaan, niks terroristje en o zo trouw!

De schoofzak 22 mei 2009 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 4116706)
misschien kunnen we er 2 nemen in ruil voor de gucht en somers

Oplichter.
Voor die twee wil ik er gerust 20 binnenpakken.

beste vriend 22 mei 2009 11:33

Belgisch Paradijs voor terroristen : de Klucht-Land

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 4116398)
hij zal nog wel een bed over hebben in berlare zeker
mireille zal dat ook wel tof vinden

Inderdaad. Dat hij een tentenkamp laat bouwen in zijn achterhof, of een bungalow-dorp, met bijhorend zwembad , fitness-zaal, schietstand en oefenterrein voor de ex-gevangenen van Guantanamo. Wel op zijn kosten natuurlijk. Het volledige onderhoud , voeding, medische zorg, " hygiënische " bezoeken van prostituées, en bevoorrading in drugs van zijn gasten moet ook volledig voor zijn rekening zijn, evenals de internet en GSM- abonnementen om met hun trawanten in het buitenland te kunnen communiceren.

beste vriend 22 mei 2009 11:37

hoe meer zotten, hoe meer vreugde.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aleandor (Bericht 4116661)

Niet moeilijk doen, hé : Wat opschuiven in de cel voor 2 personen . Waar er al 3 of 4 zitten, kan best wel een vijfde bij, nee ? Een verrijker dan nog wel !!
Dat kan toch enkel maar een goede ervaring zijn ?

beste vriend 22 mei 2009 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Patriot (Bericht 4116680)

Nu ze nog rap stemrecht geven, en zien dat ze op de juiste partij stemmen, hé.

beste vriend 22 mei 2009 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4116694)
Laat die allemaal naar hier komen, zo is ons pensioen in de toekomst verzekerd.

:lol:

born2bewild 22 mei 2009 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend (Bericht 4116769)
Nu ze nog rap stemrecht geven, en zien dat ze op de juiste partij stemmen, hé.

het zou kunnen dat de VLD na de verkiezingen een voorzitter zoekt.

Vlaamse Patriot 22 mei 2009 11:56

Tegen de volgende verkiezingen staan ze op de lijst van de PS en de SP.A waarschijnlijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be