![]() |
Waarom?
Waarom worden harde wafels zacht, en zachte wafels hard, en waarom worden hard geworden wafels niet terug zacht en zacht geworden wafels niet terug hard?
|
Simpel, de ene wafel is geiler dan de andere.
|
Goede raad: eet ze op tijd op, dat vermijdt lastige vragen. Alle gekheid op een stokje: vraag het eens aan watetenwemorgen.be-die kunnen u misschien antwoorden.
|
heb me die vraag ook al gesteld..
|
Daarom.
|
Citaat:
"Daarom is geen argument." |
Citaat:
Misschien toch eens aan tante Kaat, of Piet Huysentruyt vragen. |
Citaat:
*pets* Vuile snotneus! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat was de eerste 50 keer het geval. Toen zei mijn vader: Dat is zo. |
Citaat:
|
Citaat:
(Van de Pidpa) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik bleef dat dus zeggen. |
omdat ik het zeg!
|
Citaat:
|
Een gokje.
Harde wafels zijn droger dan hun omgeving, onttrekken dus vocht van de omgeving, en worden daarom zachter. Zachte wafels zijn 'natter' dan hun omgeving, ze geven dus vocht af, en worden daardoor hard. Hard geworden wafels hebben een evenwicht gevonden met hun omgeving, en blijven dus hard. Zacht geworden wafels hebben een evenwicht gevonden met hun omgeving, en blijven dus zacht. Beiden 'veranderen' echter als je ze in een andere omgeving brengt, en dat afhankelijk van de 'natheid' van de omgeving. |
Een harde wagel kan niet hard worden , want ze is het al
& een zachte wafel kan niet zacht worden (idem dito) echter : na verloop van tijd zal alles verharden... (het vocht dat er in zit zal verdampen, zodat enkel en alleen de harde bestanddelen overblijven) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be