Boadicea |
22 mei 2009 14:58 |
Gratis CD te downloaden !!!
Dames en heren, graag zou ik even uw aandacht willen vragen voor een zelfstandig muzikant, die zo vriendelijk is geweest een gratis promo CD samen te stellen met 20 nummers van CD's die hij reeds uit heeft.
Marc Gunn geeft zijn CD "Confessions of a Celtic Music Junkie" gratis weg en zou graag hebben dat men hem helpt om deze CD te verspreiden en er uw mening over geeft. U mag hem branden, delen of doorgeven, zolang het zonder commerciële doeleinden is.
Laat je niet afschrikken door het feit dat hij in de VS woont en Engelstalig is, want hij mikt zijn pijlen ook op Europa en wenst hier ook door te breken. Post hier uw commentaren en ik zal de feedback naar de betrokken artiest doorsturen.
Zijn genre kan je nogal veelzijdig noemen. Hij is vooral berucht om zijn kattenparodieën op Ierse drinkliederen en SF series, maar speelt naast de originele, traditionele nummers ook eigen werk, dat soms ook wat meer een blues inslag kan hebben of instrumentals die naar de new age gaan.
Hij speelt in eigen land vooral op Renaissance Faires en SF Conventies, maar geeft ook huisconcerten en pubs aan.
Als u het wil ondervinden:
download hier
Voor meer over deze muzikant: www.marcgunn.com
Wie meer wil horen, zijn muziek is onder andere via www.CDbaby.com of Itunes te verkrijgen.
P.S. wie zich mijn oude avatar nog herinnert: dat was hij samen met zijn vroegere muzikale partner als de Brobdingnagian Bards.
|