Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Raf Verbeke (CAP) (25 t.e.m. 31 mei) (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=212)
-   -   Ambities? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=123677)

Den Duisteren Duikboot 23 mei 2009 15:38

Ambities?

Geachte,

Ik vraag me af wat de ambities zijn van de CAP. Electoraal stelt het geen lor voor en het ziet er niet naar uit dat daar binnen dit en 300 jaar veel verandering in zal komen. Ik heb de indruk dat mini-genootschappen als de CAP, KP, LSP e.d. vooral bedoeld zijn om een aantal lieden die buiten het gangbare politieke spectrum zijn gewaaid therapeutisch onderdak te bieden. Het gevolg zijn minuscule clubjes mensen die elkaar stijven in elkaars grote gelijk, uiteengaan als ze elkaars kop niet meer kunnen luchten en vervolgens nieuwe, al even weinig kiemkrachtige clubjes oprichten. Dat radicaal-links door al die clubjesvorming geen voet aan de grond krijgt, is kennelijk van ondergeschikt belang.

Den Duisteren Duikboot

Praetorian 23 mei 2009 17:25

KP-federaties steunen PVDA.

Jonas Elossov 23 mei 2009 19:18

Waren er ook niet een paar die LSP steunden? (of ex-KP'ers in antwerpen?)

Den Duisteren Duikboot 23 mei 2009 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov (Bericht 4119704)
Waren er ook niet een paar die LSP steunden? (of ex-KP'ers in antwerpen?)

Aangezien het over de KP gaat, kan het niet moeilijk zijn om dat even snel na te tellen. 8-)

Fredschot 24 mei 2009 03:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4119158)
Geachte,

Ik vraag me af wat de ambities zijn van de CAP. Electoraal stelt het geen lor voor en het ziet er niet naar uit dat daar binnen dit en 300 jaar veel verandering in zal komen. Ik heb de indruk dat mini-genootschappen als de CAP, KP, LSP e.d. vooral bedoeld zijn om een aantal lieden die buiten het gangbare politieke spectrum zijn gewaaid therapeutisch onderdak te bieden. Het gevolg zijn minuscule clubjes mensen die elkaar stijven in elkaars grote gelijk, uiteengaan als ze elkaars kop niet meer kunnen luchten en vervolgens nieuwe, al even weinig kiemkrachtige clubjes oprichten. Dat radicaal-links door al die clubjesvorming geen voet aan de grond krijgt, is kennelijk van ondergeschikt belang.

Den Duisteren Duikboot

Waarom denk je dat radicaal links door al die clubjesvorming geen voet aan de grond krijgt?

Raf Verbeke 30 mei 2009 02:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4119158)
Geachte,

Den Duisteren Duikboot

Kwa ambities is onze enige en voornaamste kieskring Bergen waar Roberto D'Orazio de lijst trekt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be