![]() |
Weer "Belg"die terroristje wil spelen.
Nu weer een belgske van Tunesische afkomst die in Egypte Jihad wou doen.
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090523_023 [ Citaat:
Kunnen we daar nu niks aan doen, dat mensen die handelen vanuit hun loyaliteit aan hun andere nationaliteit en origine (islamitische tunesier) dan ook zo geprofileerd wordt? Een "belg" die eremoord is gewoonlijk een turk Een "belg" uit schaarbeek die iemand neersteekt.... rarara: abdelkader achwatennochwat Kunnen ze die mensen nu eens niet gewoon bij hun originele nationaliteit noemen? Of zou dat slecht zijn voor het imago van die landen? |
gelukkig dat het geen 'jongeren' waren
|
Not all muslims are suicide terrorists...
But almost all suicide terrorist up till now have been muslims... :-p |
ja, we weten allemaal al lang hoe verrijkend ze zijn.
Maar waarom kan men dan niet gewoon in de krant vermelden: Citaat:
|
Het gevolg is dat landen als bvb Amerika er zijn van gaan uitgaan dat reizigers met een Belgisch paspoort een potentieel een gevaar zijn.
De moordenaars van de Afghaanse verzetsleider tegen de Taliban, Massoud, waren ook Belgen... |
Ik blijf er voorstander van om deze mensen toch B. te blijven noemen.
Want ik verbloem de waarheid niet erg graag. De snel-belg-wet heeft nu eenmaal zijn gevolgen. Wat ik me wel afvraag bij het lezen van dit bericht: hoe zat het met onze veiligheidsdiensten: wisten ze van iets of zijn ze weer verrast? |
Citaat:
Het grootste aantal zelfmoordaanvallen staat nog steeds op naam van de Japanners. Om maar te zwijgen over de Viet Minh en anderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een van de bekendste was een put graven. Vliegtuigbom erin samen met een mannetje met een hamer. Als de Amerikanen daar waren moest die kerel met zijn hamer op de detonator slaan. |
Citaat:
en hoeveel muzelmannetjes gaven ondertussen zichzelf gratis en vrijwillig een ticketje richting 72 hoeren? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan is de clash of the civilizations eigenlijk al begonnen ... en dan nog wel door moslimterroristen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be