![]() |
Moet er ruimte komen voor arme mensen op de woonmarkt?
1)Huursubsidie, zoals in andere beschaafde westerse landen
2)Wachtlijsten halveren 3) betaalbaar wonen op de privémarkt |
1) Nee.
2) Nee. 3) Nee. |
Citaat:
Ik weet het ... heel uitzonderlijk ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja Ja |
Moeten zelfverklaarden armen meer van online discussiefora geweerd worden?
|
Citaat:
Ja Ja |
Citaat:
|
Citaat:
De huurprijzen van huizen lopen soms wel de spuigaten uit ... Mss moet er wel eens iets aan gedaan worden ...:-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je wilt arme mensen niet eens laten helpen! en dan zeiken over rechts en racisme op dit forum! je bent gewoon een hypocriet. |
Lobsided
Dat Rafke verklaart in de thread "echt arm zijn is..." dat uitkeringen van armjes onder de armoedegrens nog "veel te hoog zijn" en wil dan dan nog niet toegeven dat hij rechts bezig is.
Lobsided zelfkennis. |
Moeten we dan ook maar ineens zorgen dat iedereen zich een Ferrari of een jacht kan aanschaffen ? Want het is toch zo oneerlijk dat sommigen dat kunnen en anderen niet ?
Neen, neen en neen dus. Als je te arm bent om een huis op de private markt te kopen, is het teken dat huiseigenaar zijn niet voor jou is weggelegd, en dan ben je aangewezen op iets huren dat binnen je budget ligt. Sommige mensen zijn rijk en kunnen alles kopen, een hele grote hoop is middenklasse en kunnen zich het een en ander veroorloven, en een onderklasse is arm en die kunnen zich niks veroorloven en zijn overgelaten aan Darwin. |
Amai, die Raf, ne rechtse!
Dat had ik nooit gedacht dat Raf zo ene was. |
Citaat:
|
Citaat:
Tegenwoordig organiseren we ons zonder Darwin. Ik heb trouwens geen zin om de evolutie af te wachten die ons in een tijdbestek van 100.000 jaar zal elimineren. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be