![]() |
Straffe staaltjes van luiheid
Ik laat altijd de afwas staan tot ie te hard begint te stinken
|
Rond de pc ligt alles wat ik nodig heb ;-)
|
En dan komen klagen as op een dag zal blijken dat Nestor Burma de macht gegrepen heeft :D
|
Waarom verwondert mij dat niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
Spuit daar dan wat luchtverfrisser of deo op ... :? |
Citaat:
![]() |
lui zijn is soms heel fijn
|
Citaat:
Rapper godverdoemme luien hond ... |
Citaat:
|
er is een manier om die berg afwas niet te moeten doen en toch proper te eten : bestek en kartonnen borden bijkopen (ev ook plastiek bestek)
|
uw onderbroek binnenstebuiten draaien en verder dragen.
|
Een echte luierik doet geen onderbroek aan, dat kost te veel moeite.
|
Uwe kak inhouden omdat ge te lui zijt om naar het toilet te gaan. DAT is het toppunt
|
als het hard regent den afwas buiten zetten.
'nee nee Veerle, ma dan is het ergste vuil er al vanaf snapt ge' kot-herinneringen... |
3 maanden voor een verkiezing die niets met je job te maken heeft, zeggen:
"Tot dan, doe ik niets meer" (H. Van Rompuy). |
Heftruck is zo lui dat hij het zelf niet wilt komen vertellen en iemand anders het laat doen.
|
Citaat:
Week 1: Gewoon Week2: Binnenstenbuiten Week3: Gewoon, achterstevoor Week4: Binnenstenbuiten, achterstevoor Dan gooi je ze best weg. Of na een jaar tot de conclusie komen: "Een hoeslaken, moet ge dat wassen? Watte, elke 14 dagen 8O8O!" Of schimmel op mijn teezakje dat vergeet ik nooit meer. Vandaar dat ik altijd koffie drink, dat maakt enkel ringen. De tas wordt ook hoe langer hoe bruiner. Maar toen een ander studerend gezinslid, zich van potteke tonijnsalade had gemist en naar de mama belde. Toen heb ik vrij goed gelachen.. -Hallo *Ik voel mij ziiiiieeek. Ik heb tonijnsalade van 2 weken oud opgegeten. Moet ik daarmee naar den doctor? -Hoedatzo. *Oud potteke vergeten weg te gooien.. -Hebde dat niet geroken? *Mijne neus zat dicht. :rofl: |
doordat ik dacht op dag 2 die koffiefilter nog es te gebruiken ontdekte ik bij toeval de laxeerbom
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be