![]() |
Red Belgie /n Scheiding Der Machten
Sinds ik op dit forum deelneem aan diverse topics, heb ik steeds mijn “ Vlaams nationalistisch” standpunt getoetst aan de mening van andere forum gebruikers. Dank u wel daarvoor.
Nu ga ik eens de omgekeerde kant op. Om het yin yan evenwicht, omdat niet alles zwart wit is. Water en vuur kan stoom geven. De voorbije maanden heeft het topje van de communietaire ijsberg zijn deel getoond die onder water zit. En dat is behoorlijk groot. In dit topic twee standpunten schetsen Eén van de basisprincipes in een democratie is “ de scheiding der machten” . Hetzij politiek, geloof , justitie, … Een “slachtoffer” aan Vlaamse kant uit “ verantwoordelijkheid” nemen was Leterme en Vandeurzen toen de “ Fortis zaak” begon. Zowel in oppositie als in de media kwam ook de naam “Reynders” geregeld boven in de “ Fortis zaak en scheiding der machten”. Nota bene blijkt dat de zus van Reynders die “neutraal benoemd is “ in de justitie, vanuit haar positie “neutrale positie” in de justitie haar steun uitspreekt voor de MR. Aan de “ echte Belgen” op dit forum graag een woordje uitleg. Waarom moest Leterme , Vandeurzen opstappen ? |
Ik ben geen "echte belg" maar ik vind ook dat het niet kan . Ok ze is de zus enzo en iedereen weet het waarschijnlijk dat zij op haar broer stemt .
Maar het is wel dat elke benoeming een politieke kleur heeft . |
Yves en jo dachten dat de goede oude omerta nog in voege was
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be