![]() |
Red Belgie / Solidariteit
Sinds ik op dit forum deelneem aan diverse topics, heb ik steeds mijn “ Vlaams nationalistisch” standpunt getoetst aan de mening van andere forum gebruikers. Dank u wel daarvoor.
Nu ga ik eens de omgekeerde kant op. Om het yin yan evenwicht, omdat niet alles zwart wit is. Water en vuur kan stoom geven. De voorbije maanden heeft het topje van de communietaire ijsberg zijn deel getoond die onder water zit. En dat is behoorlijk groot. In dit topic twee standpunten schetsen Er is in dit land “solidariteit” . Ik zou graag dat vrij vertalen naar “elkaar helpen in nood’. In Wallonië is de nood het hoogst om de werklozen te betalen. In Vlaanderen “ was “ de nood het hoogst ( periode 2006-2008) om voldoende mensen te vinden om jobs in te vullen. Na de crisis ( 2009-2010 ??) komt dat probleem terug. Wat doen we met regio’s die 18 % werkloos zijn in Wallonië en amper op 25 minuten rijden van Vlaanderen liggen. Waar Vlaanderen smeekt op werkers . Eenzijdig solidariteit opleggen aan Vlaanderen? Voor de echte Belgen op dit forum. Wat is de oplossing? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be