Busse87 |
27 mei 2009 22:24 |
7 Juni ?
Er gaat juist niks veranderen . Alles blijft zoals het is en zal zo blijven . Als ik de lijsten zie ( jonge mensen van mijn leeftijd , de zoontjes en dochters en andere familieleden , mensen van wie ik nog nooit gehoord of gezien heb , enz...
Zoveel mensen maar ik weet van niemand niet wat hij juist wilt realiseren .
Met nen schone kop op een plakaat gaan staan kan ik ook . Hier in mijn buurt hangen er aan paar voorover gebogen met nen diepe decollete . Ik bedoel ?? Effe persoonlijk : Mijn vriendin zou voor jj de gucht willen stemmen moest ze kunnen . Als je ze vraagt waarom ?? "Ja die heeft goede punten" . Welke punten ?? Dan verklaarde da ze niks van politiek kende en begon ze maar over de boekjes . En dan moet je weten dat er veel zijn die ook op iemand stemmen maar begot niet weten wat die man al heeft gedaan of niet .
Achter 7 juni kunnen we weer 2 jaar den boom in . Wij klagen en zeveren , en hop , stemmen toch maar terug op dezelfde en die doen rustig voort .
Als vlaams-nationalist begin ik ook een afkeer te krijgen van mijn "eigen volk" . Ik ben grondig aan het nadenken om naar onze noorderburen te verhuizen als dit landje zo blijft voortdoen...
En op wie je ook stemt , je krijgt altijd dezelfde terug .
|