![]() |
lachen met christenfundamentalisten
Of precieser, Amerikaanse christenfundamentalisten. En hun visie op de evolutieleer (in dit geval embryogenese). Lees even mee uit een recente post:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
enkele reacties van medestanders: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Moet met dergelijke onzin, dat het goed doet op het internet, gelachen worden? |
Citaat:
|
Citaat:
Is het misschien aan te bevelen om het schoolsysteem in Amerika te verbeteren? Zodat ze iets van elementaire biologie begrijpen. |
Citaat:
|
als ze gewoon al wat figuurtjes zouden zien van de evolutie van een embryo in de baarmoeder zouden hun oogbollen nogal rollen :/
echt :') "het echte onweerlegbare bewijs dat de Aarde 6000 jaar oud is" http://christwire.org/2009/02/proof-...000-years-old/ vooral kijken naar dat filmke :') en hoe ze de water-naar-land transitie van dieren nietig verklaren :') |
Citaat:
Komaan zeg, dat kan toch bijna niets anders dan een parodie zijn? :-D |
ik wilde net hetzelfde posten. Dit moet een parodie zijn, hoewel dit niet de eerste keer is dat ik een dergelijke site tegenkom
|
Citaat:
|
Die christenfundamentalisten beginnen steeds meer op de Taliban te lijken.
|
Deze site is zo echt als maar kan zijn.
De verwarring en het ongeloof dat deze graad van stupiditeit teweeg brengt is te wijten aan het feit dat "The Rapture", samen met de "Born Again Christians", een redelijk onbekend fenomeen is in Europa. |
Chemisch steriliseren. Burgerrechten ontnemen.
Bij verzet, geweld gebruiken. Wordt tijd dat liberale mantra's van vrije keuze en verlichtingsmantra's van recht op alle mogelijk idiotie eens grondig worden aangepakt. |
Citaat:
|
nog beter:http://christwire.org/2009/05/how-is-baby-made/
'Boys are told to let women choose to kill as a man doesn’t have any say over life. They teach men to be passive and accept sperm are not holy or sacred, and do not contain a miniature human with God’s blueprints for life.' Net wanneer je denkt dat je alles gelezen hebt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8O OMG 8O Citaat:
wacht mensen! Dit is dé max: Citaat:
en wat is de HoMUNCULUS? jaja! het klaargemaakte babyke dat in het sperm van de MAN zit.... :lol::lol: Every sperm tadpole of man carries a homunculus, a human life waiting to be implanted into a woman's fertile secret parts. Schools do not tell boys about this and encourage them to murder via the act of 'M". Niet moeilijk dat "M" niet mag, want het staat voor "murder" natuurlijk, al die kleine homunculuskes die in die zakdoek verdwijnen..... tsss tss wel leuk dat ge uw homunculuskes dan moet deponeren in de vrouw haar "secret part".... hoe die voorgeprepareerde kinderkes dan op hun moeder kunnen gelijken is me een raadsel. |
Wat ik nogal hypocriet vind ik die idiotie aankaarten maar vinden dat die mensen er recht op hebben.
|
:cheer: Christenfundamentalisten in de VS zijn bang :cheer:
:cheer: Atheïsme is de snelst groeiende levensbeschouwing in de VS :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp wanneer het over alternatieve interpretaties zou gaan, of over dingen niet bewezen noch onbewezen zijn. Maar dit zijn dingen die men mets een goed microscoop kan weten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be