![]() |
Dubbelnicks van bannelingen
Het is me opgevallen dat er bepaalde bannelingen zijn die er een sport van maken om zelfs na tientallen verbanningen even vrolijk terug te keren onder steeds nieuwe namen.
Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan carlgustaaf/barbaar/forumspook/... en aan online/shaddy/leddy... die momenteel terug op het forum zijn met een nieuwe account. Ik heb die laatste account gemeld aan de moderatie, maar ik zag daar nog geen reactie op. Hoe zit dat nu eigenlijk juist met die dubbelnicks van permbannelingen? Wordt hun verblijf oogluikend toegestaan zolang ze zich gedragen, of wordt hun dubbelnick sowieso verbannen, zoals het forumreglement zegt? |
Ze schieten idd als paddestoelen uit de grond.
|
Hebt gij er last van? Als ge toch zo graag jaagt op dubbelnicks, soliciteer voor een job als mod...euh, misschien toch beter niet.
|
Citaat:
|
Hoe?
|
Citaat:
|
Waar die 2 genieën zich druk om maken :roll:
Jammer dat de DDR niet meer bestaat - een job bij de Stasi zou je niet misstaan :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
tjsin ...zijn hier dan "effektief" toch forumreglementen?
|
Citaat:
|
Nog zo ne Waffen SS!
Verbot ist verbot! Ordnung muss sein! |
Ik vind dat dubbelnicks van bannelingen zonder pardon moeten gebanned worden
Er zijn regels voor iets, als de regels je niet aanstaan: bol het af! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet wel 100% zeker zijn voor je over gaat tot verbanningen, een vermoeden is niet genoeg.
Online en shaddy waren twee verschillende personen. Leddy was een dubbelnick van shaddy. Ik verdenk hem/haar er ook van een dubbelnick te zijn maar volgens mij is het alvast shaddy niet. Zij kon niet spellen, herhaalde zichzelf voortdurend en gebruikte verschrikkelijk veel smileys. |
De nieuwe van de barbaarse forumpiraatspook gaat anders verassend genoeg toch al lang mee! :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be