Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Dubbelnicks van bannelingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=123828)

Raf 26 mei 2009 17:57

Dubbelnicks van bannelingen

Het is me opgevallen dat er bepaalde bannelingen zijn die er een sport van maken om zelfs na tientallen verbanningen even vrolijk terug te keren onder steeds nieuwe namen.

Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan carlgustaaf/barbaar/forumspook/... en aan online/shaddy/leddy... die momenteel terug op het forum zijn met een nieuwe account. Ik heb die laatste account gemeld aan de moderatie, maar ik zag daar nog geen reactie op.

Hoe zit dat nu eigenlijk juist met die dubbelnicks van permbannelingen? Wordt hun verblijf oogluikend toegestaan zolang ze zich gedragen, of wordt hun dubbelnick sowieso verbannen, zoals het forumreglement zegt?

Andro 26 mei 2009 17:59

Ze schieten idd als paddestoelen uit de grond.

longhorn 26 mei 2009 18:23

Hebt gij er last van? Als ge toch zo graag jaagt op dubbelnicks, soliciteer voor een job als mod...euh, misschien toch beter niet.

Raf 26 mei 2009 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4125563)
Hebt gij er last van?

Ja.

longhorn 26 mei 2009 18:26

Hoe?

Den Ardennees 26 mei 2009 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4125520)
Het is me opgevallen dat er bepaalde bannelingen zijn die er een sport van maken om zelfs na tientallen verbanningen even vrolijk terug te keren onder steeds nieuwe namen.

Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan carlgustaaf/barbaar/forumspook/... en aan online/shaddy/leddy... die momenteel terug op het forum zijn met een nieuwe account. Ik heb die laatste account gemeld aan de moderatie, maar ik zag daar nog geen reactie op.

Hoe zit dat nu eigenlijk juist met die dubbelnicks van permbannelingen? Wordt hun verblijf oogluikend toegestaan zolang ze zich gedragen, of wordt hun dubbelnick sowieso verbannen, zoals het forumreglement zegt?

hola, hier hebben we onze zelfverklaarde forumdetective, waarom heb jij nog niet gesolliciteerd bij Merlina, mensen al jij zijn daar goud waard?:lol:

SDX 26 mei 2009 18:33

Waar die 2 genieën zich druk om maken :roll:

Jammer dat de DDR niet meer bestaat - een job bij de Stasi zou je niet misstaan :twisted:

Andro 26 mei 2009 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4125568)
Hoe?

Of er zijn forumreglementen of er zijn er geen, het behoort niet selectief te zijn.

Flanelcondoom 26 mei 2009 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andro (Bericht 4125596)
Of er zijn forum reglementen of er zijn er geen, er mag geen onderscheid zijn.

Of er zijn spellingsregels of er zijn er geen.

globalmedia 26 mei 2009 18:46

tjsin ...zijn hier dan "effektief" toch forumreglementen?

Andro 26 mei 2009 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4125615)
Of er zijn spellingsregels of er zijn er geen.

10 jaar Spanje kan zo zijn nadelen hebben, allesziens bedankt om er mij attent op te maken.

SDX 26 mei 2009 18:48

Nog zo ne Waffen SS!
Verbot ist verbot!
Ordnung muss sein!

toccata 26 mei 2009 18:49

Ik vind dat dubbelnicks van bannelingen zonder pardon moeten gebanned worden
Er zijn regels voor iets, als de regels je niet aanstaan: bol het af!

Raf 26 mei 2009 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4125568)
Hoe?

Ze irriteren me.

globalmedia 26 mei 2009 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4125620)
Nog zo ne Waffen SS!
Verbot ist verbot!
Ordnung muss sein!

Die mensen hebben zich naar de geldende wetten te plooien - net als U en ik!

Heftruck 26 mei 2009 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4125640)
Die mensen hebben zich naar de geldende wetten te plooien - net als U en ik!

Grappig.

Savatage 26 mei 2009 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4125623)
Ik vind dat dubbelnicks van bannelingen zonder pardon moeten gebanned worden
Er zijn regels voor iets, als de regels je niet aanstaan: bol het af!

Idd. Plus het is ook maar zielig om steeds terug proberen te komen als het duidelijk is dat je niet welkom bent.

globalmedia 26 mei 2009 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4125652)
Idd. Plus het is ook maar zielig om steeds terug proberen te komen als het duidelijk is dat je niet welkom bent.

stalkers 8O

IronChef 26 mei 2009 19:13

Je moet wel 100% zeker zijn voor je over gaat tot verbanningen, een vermoeden is niet genoeg.

Online en shaddy waren twee verschillende personen. Leddy was een dubbelnick van shaddy.

Ik verdenk hem/haar er ook van een dubbelnick te zijn maar volgens mij is het alvast shaddy niet. Zij kon niet spellen, herhaalde zichzelf voortdurend en gebruikte verschrikkelijk veel smileys.

moser 26 mei 2009 19:21

De nieuwe van de barbaarse forumpiraatspook gaat anders verassend genoeg toch al lang mee! :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be