![]() |
Welk land is een grotere bedreiging voor de internationale veiligheid?
Welk land is een grotere bedreiging voor de internationale veiligheid?
|
Citaat:
|
Citaat:
Iran denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Niettemin, fuck de pacifisten! |
Citaat:
|
Gelieve geen landen noemen die niet in de poll staan.
|
Pakistan met 10 neuslengtes.
|
Citaat:
Omdat Iran een meer expansionistische agenda heeft dan Noord-Korea. |
Citaat:
|
Luxemburg, zeker weten, ze hebben een geheime agenda, en voor het het weet staan ze in Brussel.
|
Noord-Korea. De leiders van dat land verkopen hun wapens en technologie aan de meest biedende. Het is niet het land zelf dat me zorgen baart maar wel de landen of groeperingen die clandestiene wapenhandel met N-K drijven.
|
Citaat:
Als we deze twee landen isoleren, zoals jij voor stelt, dan heb ik zo m'n twijfels of ze voor mekaar wel een dreiging zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Noord-Korea is gevaarlijk, maar streeft er eigenlijk niet naar om zijn invloed in de wereld uit te breiden. Iran doet dat wel. Daardoor is er een groter risico op een botsing met Iran. |
Geen enkel.
|
Noord-Korea, maar niet vanwege zijn (kern)raketten.
Als dat regime morgen instort, wat dan? Worden de Korea's herenigd, dan zal dat een zware economische last leggen op Zuid-Korea. Zuid-Korea gaat dan aankloppen bij Japan en de VSA en die hun economieën zijn ook niet zo aan het boomen dat ze makkelijk kunnen bijspringen. Amerikaanse bedrijven springen misschien wel gretig op Noord-Korea, maar China gaat ook weer lastig doen over een verlies aan invloed. |
pakistan zonder enige twijfel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be