![]() |
kwoot van de week
Dewinne zn raket staat recht
|
Hoe gaat Frank naar de wc?
"In de Sojoez-raket die de bemanning naar het ISS brengt is er geen wc. Om vervelende situaties te vermijden, worden de darmen van de ruimtevaarders voor de lancering met een laxeermiddel leeggemaakt. In het ISS zijn er twee wc’s. De wc-bril is gemaakt van zachte materialen die zich aanpassen aan de vorm van de billen van de gebruiker. Kleine ventilatoren onder de bril blazen de urine en uitwerpselen naar een diepvriestank. Die tank gaat terug mee naar de aarde. Plassen moet al zittend in een trechter. Elke ruimtevaarder heeft een eigen ‘urineslangetje’." |
Als ik nog 1 keer over Frankske en zijn ruimtereis hoor dan bega ik een moord.
|
Ach, straks gaat-ie de lucht in. ;-)
|
Citaat:
|
Wat is dat van Frankske zijn ruimtereis?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
* foutje ;-)
|
Citaat:
Schol , doe ze nog eens vol ... :-( |
Die Frank en zijn tripje beginnen ferm mijn kloten uit te hangen.
|
het Vlaamse Rijk is vol
|
' ze moeten stoppen met tamponbombardementen '
dit is een echter giller 'In Nederland wil GroenLinks dat er een einde komt aan de bombardementen van tampons, chips en appelmoes op de stranden, meldt de nieuwssite NU.nl. Reclamemakers doen tegenwoordig aan luchtreclame. Zo kreeg het strand van de gemeente Noordwijk een bombarde- ment van tampons over zich heen. Een vliegtuig dropte duizenden roze parachutes met tampons van Libresse op de hoofden van de zonnekloppers. "Hiermee geven wij de start van een onbezorgd strandseizoen", zegt Libresse. De gemeente, die meedoet aan het project "Schoonste strand van Nederland", was niet opgezet met deze "vervuiling". |
komt van Teletekst pagina 199
|
Ritwinnaar Thomas Voeckler in de Morgen 8/7/09:
"Ik gaf de vlucht nooit veel weinig kans" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be