![]() |
39 km/u
Na een klein jaartje rondbollen in onze 'nieuwe' auto leek het me toch eens tijd om te kijken wat zo'n boordcomputer zoal weet te vertellen.
Blijkt dat dat ding ook de gemiddelde snelheid berekent! Nu weet ik dat nog maar net dus die teller is nooit gereset en wat blijkt? Over 19500 km halen wij een gemiddelde snelheid van 39 km/u!! Ben ik nu zo'n slak of is dat normaal? Ik ben vast niet de enige die die gegevens van zijn boordcomputer kan halen dus de vraag ligt voor de hand; Hoe hoog ligt jullie gemiddelde? |
100.000 km in 9 jaar!
|
Citaat:
11000km/365dagen/24u=1,25km/u!! Hahaha, gij zijt nog velen trager dan ikke!! |
50 en een beetje per uur
ik rij dan ook zelden of nooit in de stad maar vooral over steenwegen en snelwegen. in't stad is de fiets sneller dan de auto 8-) |
Ik heb geen boordcomputer, en misschien maar best ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De tijd dat de motor draait en je stilstaat telt die mss ook :-( |
Je zit dus elke dag gemiddeld 84 minuten in je auto ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben trouwens daarnet Frank de ruimte ingeblazen en naar het schijnt was dit op adem van een of andere Russische dronkoers ... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Die moet daar volgens mij poen mee scheppen. |
Even gecheckt: bij mij staat het gemiddelde op 54 km/h.
|
Vrijdagavond tussen Berchem en Zwijndrecht op de ring van Antwerpen had ik zo'n gemiddelde snelheid van 1.5 km/h :?
|
Citaat:
|
Citaat:
een hele dag in hun auto zitten, en er dan zeker van zijn dat ze geen enkele pv moeten uitschrijven ;-) |
43 km/u
Lichten en veel steenwegskes. Iets meer dan 70 rijden is nog steeds zuinig en op die baantjes nog fun ook. E17 ligt plat de laatste tijd. |
Bwah , zo te zien is een invoering van een maximumsnelheid van 40Km/u best een goed idee , golle kruipt toch ni rapper voort ... :-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be