![]() |
32-uren week van Groen!
Citaat:
Volgens mij is dit DE reden om niet op Groen! te stemmen. Groen! lijkt nog in sprookjes te geloven. Zij geloven blijkbaar dat God ons een vast aantal jobs heeft gegeven, en wij moeten die maar te zien verdelen onder ons allen. Dat is een totaal verkeerd uitgangspunt. Je moet trachten extra jobs te creëren i.p.v. de jobs te herverdelen. Op deze manier hypothekeer je economische groei op lange termijn: evenveel produceren, maar met meer mankracht. Dan ga je achteruit, niet vooruit. Of zit ik er compleet naast? |
stekkezot, die Groenen, en denken dat ze er na de verkiezingen van volgende maand misschien bij zijn in de federale ( ! ) regering
|
:')
het bewijs dat de geitewollesokskes echt geen verbinding hebben met de realiteit. |
Een goed plan.
|
Citaat:
Hoe kan de Vlaamse regering fiscale fraude aanpakken?? Dat valt helemaal niet onder de bevoegdheden. |
Citaat:
Dat is nefast voor de economische groei. Hoe kan je daar nu voor zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar me dunkt dat loonkost toen ook gans anders in elkander zat. Niet alleen de kleine werkgever zal het er moeilijk bij hebben, ook de grote werkgevers. Denk maar aan al die ploegen die anders zullen ingedeeld moeten worden, het extra personeel om hetzelfde volume te halen...de extra verlofdagen voor overuren door die wijzigingen en al wat er bij komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals dat ook was toen mensen geen 12 uren per dag moesten werken. |
Citaat:
|
Citaat:
Het komt er op neer dat de uitbating kosten serieus gaan stijgen. Los van het probleem dat er al zo een knelpunten probleem is dat we die plaatsen sowieso waarschijnlijk niet zullen kunnen invullen. Met andere woorden, het aantal faillissementen zullen nog sneller stijgen dan we nu al meemaken. |
Citaat:
Het is onaanvaardbaar dat men nu mensen langer gaat laten werken die lange tijd 40 uren of meer per week hebben moeten werken. Je kan geen citroen twee keer uitwringen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be