![]() |
Gans Vlaanderen op zijn kop en wat valt er te lezen op de websites van VLD en SP.A?
VLD: VLD vrouwen maken rapport van het paars gezinsbeleid SP.A: Pesticidenresten in voeding aan banden Volgens mij hebben ze nog steeds niet door wat ze teweeg hebben gebracht. Het rommelt in Vlaanderen, daar is iedereen het over eens. En dit op een zestal weken voor de verkiezingen. 't Zal er chaotisch aan toegaan de week volgend op 13 juni, geloof me. Ik weet in elk geval al wat mij te doen staat: 13 juni: gaan stemmen. 14 juni: mijn belgische id-kaart opsturen naar meneer de premier, vergezeld van een begeleidende brief waarin vermeld waarom ik afstand doe van de belgische nationaliteit. |
De houding van CD&V en N-VA doen ook niet onder: "Ik neem acte van de uitspraak. Verder geen commentaar", zei Yves Leterme. Dus hij heeft er geen bezwaar tegen dat de vrijheid van meningsuiting, de scheiding der machten, en de democratische partijwerking opzij worden geschoven ?! Democratie ? Pfff. Geen Commentaar.
[size=7]HYPOCRIETEN !![/size] |
Citaat:
2) Scheiding der machten? Nog steeds geen objectief bewijs dat de uitvoerende macht ook maar iets met het vonnis of de rechters op zich zou te maken hebben. Dan is het zonder enig objectief bewijs de onafhankelijkheid van de rechter in vraag stellen ondemocratisch me dunkt in een rechtstaat, niet? |
ik heb er maar 1 woord voor LELIAERTS. de reperessie kan terug beginnen schande. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
|
Citaat:
circe schreef: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be