Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   zo blond als Marie-Rose Morel toen ze nog haar had" Ann Brusseel (Open VLD) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=123962)

TVDD 28 mei 2009 15:22

zo blond als Marie-Rose Morel toen ze nog haar had" Ann Brusseel (Open VLD)

PERSBERICHT: Ann Brusseel (Open VLD): "zo blond als Marie-Rose Morel (toen ze nog haar had)"‏

Facebook is vandaag voor de mensen, en dus ook politici, wat de agora voor de Atheners was in 5de eeuw voor christus: een ontmoetingsplaats, waar ook over alles en nog wat gediscussieerd werd. Een vriendschapsverzoek van Brussels parlementslid Erland Pison (Vlaams Belang) is bij Open VLD-kandidate Ann Brusseel blijkbaar in het verkeerde keelgat geschoten.

Diezelfde Ann Brusseel, schrijft nochtans volgende lezersbrief in De Morgen, 20 april 2009:"Het verwijt dat politici facebook misbruiken om er hun boodschap zoveel mogelijk te verspreiden onder de kiezers, is me iets te zuur en populistisch... Bekijk het eens van de positieve kant: het bespaart hopen drukwerk, dus milieuvriendelijk, en het stelt de kandidaten in staat de vragen, zorgen en standpunten van de kiezers beter te kennen. Daar is iedereen bij gebaat."

Ze verwijt in haar antwoord op het vriendschapsverzoek ook dat Erland Pison een "gestoord Übermensch" is en heeft het over "de bekrompen Vlaamse kiezer". Ook Marie-Rose Morel die een moedige strijd tegen kanker voert, krijgt een giftige sneer te verwerken."Maar hoe draaien die nette VBers het, die een mooie affiche gemaakt hebben met een schattige golden retriever, zo blond als Marie-Rose Morel (toen ze nog haar had)?"

Belangrijker nog dan haar scheldtirades stel ik vast dat mevrouw Brusseel Vlaams Belang tot de inzet van deze verkiezingen maakt. Op haar facebook-weblog geeft ze haar eerste prioriteit bij de komende verkiezingen "het Vlaams Belang een kopje kleiner maken".

Mijn eerste prioriteit alvast bij de belangen van de Brusselaars en de problemen waarmee zij geconfronteerd worden. Ik daag mevrouw Brusseel publiekelijk uit tot een debat. Democratie leeft door debat. Het zou mij verwonderen indien mevrouw Brusseel als liberaal politica deze uitnodiging niet durft te aanvaarden.

Voor de integrale versie van de tirade, klik op www.erlandpison.be

Erland Pison
www.erlandpison.be
Advocaat - Brussels volksvertegenwoordiger
Gemeenteraadslid Koekelberg
Boogschuttersstraat 24/7
1081 Koekelberg (Brussel)
Tel.: 02/256.78.85
Fax.: 02/256.78.86
GSM.: 0495/25.52.97
e-mail: [email protected]

circe 28 mei 2009 15:24

Sommige mensen zijn écht voor niks verlegen.

Moest VLD zo niet een beetje het imago ophouden van "de betere klasse" mensen?

Betere reclame voor het Vlaams Belang konden ze al niet maken!

Gwyndion 28 mei 2009 15:46

Ik stel me zelf ook vragen bij sommige standpunten van het VB maar deze persoon gaat veel te ver. Een beleefd berichtje had voldoende geweest maar dan exact doenw at men de ander verwijt en dan nog wat lachen met een persoon die kanker heeft, gewoon ziekelijk. Ik hoop dat deze vrouw die duidelijk nog steeds mentaal een puber is geen stemmen haalt.

C uit W 28 mei 2009 15:48

Wat een plat wijf

Txiki 28 mei 2009 15:51

De reactie van Brusseel mag dan overdreven zijn, waarom stuurt Pison haar ook een "vriendschapsverzoek"? En wat doet die hond op die affiche? Het is toch een verkiezingsaffiche he? Geen fotowedstrijd.

Wat niet wegneemt dat Brusseel grof reageert.

Gwyndion 28 mei 2009 15:52

Ik zie geen graten in het sturen van zulke verzoeken, zulk een reactie getuigt gewoonweg van weinig intelligentie dat, of van een gebrainwasht persoon.

Dimensie 28 mei 2009 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 4129676)
Wat een plat wijf

Wat mij opvalt is dat ZIJ doet wat ze een ander verwijt (zonder bewijzen).
Vlotjes de term übermens gebruiken.
Waar het hart van vol is ...

circe 28 mei 2009 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 4129671)
Ik stel me zelf ook vragen bij sommige standpunten van het VB maar deze persoon gaat veel te ver. Een beleefd berichtje had voldoende geweest maar dan exact doenw at men de ander verwijt en dan nog wat lachen met een persoon die kanker heeft, gewoon ziekelijk. Ik hoop dat deze vrouw die duidelijk nog steeds mentaal een puber is geen stemmen haalt.

Ik moet de eerste VB politicus nog tegen komen die op zo'n denigrerende manier over een doodzieke moeder van twee kleine kinderen durft praten.

Dit is werkelijk wraakroepend.

razende bol 28 mei 2009 16:00

Ik heb meteen een avatar :lol:

1207 28 mei 2009 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4129704)
Ik moet de eerste VB politicus nog tegen komen die op zo'n denigrerende manier over een doodzieke moeder van twee kleine kinderen durft praten.

Dit is werkelijk wraakroepend.

tsja
ook al ben ik het inhoudelijk fundamenteel oneens met madam morel toch vind ik het ongelooflijke schande hoe men zelfs haar kanker misbruikt om een karaktermoord te plegen.

volgens humo bvb kan ze onmogelijk baarmoederkanker hebben en moet het wel baarmoederhalskanker zijn omdat die blijkbaar 2e in sommige gevallen sexueel verkregen kan worden.

kanker misbruiken om haar impliciet tot slet te bombarderen. veel erger dan die brusseel

razende bol 28 mei 2009 16:04

De toon van het antwoord van Erland Pison staat in schril contrast met de post van sletje

TVDD 28 mei 2009 16:31

nog een leuk citaat van dat supertalent:

"Hij zal het helemaal begrijpen dat zijn liefste prinses geen vodden van H&M wil dragen en zal mijn Jacky O project van harte steunen!!"

Gwyndion 28 mei 2009 16:34

Pff, wat heeft dat mens tegen H&M? Kvind er stukken betere kleren dan in andere, duurde, merkwinkels.

De schoofzak 28 mei 2009 16:54

Citaat:

Wat een plat wijf

vind ik ook

roger verhiest 28 mei 2009 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 4129713)
tsja
ook al ben ik het inhoudelijk fundamenteel oneens met madam morel toch vind ik het ongelooflijke schande hoe men zelfs haar kanker misbruikt om een karaktermoord te plegen.

volgens humo bvb kan ze onmogelijk baarmoederkanker hebben en moet het wel baarmoederhalskanker zijn omdat die blijkbaar 2e in sommige gevallen sexueel verkregen kan worden.

kanker misbruiken om haar impliciet tot slet te bombarderen. veel erger dan die brusseel

In eerste instantie komt dat van partijgenoten (een mooi woord eigenlijk).
In feite is er zoiets als een beroepsgeheim en een medisch geheim : ik zou zeggen vermits quasi iedereen al eens aan sex doet en quasi iedereen vanalle ziektes kan opdoen - doet het preciese aard van de kankeeraanval helemaal niet ter zake. Mevr. Morel heeft die discussie over het soort van kanker zelf in de discussie betrokken. Iedereen heeft wel het recht om om het even wat over zijn gezondheid in de media te laten verschijnen. Ik had dat zeker niet gedaan: maar wat er nu daarover geschreven wordt is haar zaak. Iedreen voert politieke propaganda in zijn eigen stijl.

Mij zal je nooit weten militeren in een partij waarvan ik leidinggevende personen haat & wie haat ze nog allemaal ? Ik heb er begrip voor.. gezondheid voor alles en ze niet meer hebben is een drama...

Vette Pois(s)on 28 mei 2009 17:31

Vld smijt niet met modder, zij doen op een serieuze manier aan politiek.

Platte ordinaire bende is het.

system 28 mei 2009 17:32

Citaat:

Wat een plat wijf

Uw woordgebruik is anders niet veel beter als dat van dit 'plat wijf'.

van Maerlant 28 mei 2009 17:37

Mja, wie verwacht er nog iets anders van de VLD? Ik denk aan "mentaal gehandicapten", "mestkevers"...

Vette Pois(s)on 28 mei 2009 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4129917)

Wij zijn maar het gepeupel, de VLD zijn toch de verhevenen, of niet?

C uit W 28 mei 2009 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4129917)

Ik ben geen politieker. Zeker geen met een air zoals die vrouw en die partij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be