Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   kwaad (https://forum.politics.be/showthread.php?t=123977)

roger verhiest 28 mei 2009 18:23

kwaad

Stel je een spannende eindfaze in de voetbalcompetitie voor: alle wedstrijden
worden in een uuitgestelde en verkorte versie op Sporza uitgezonden.

Maar dan wel omstreeks middernacht en met komplete beschouwingen van zeer goede experten uit binnen- en buitenland. Men trekt echter slechts
één uurtje uit voor de hele uitzending en men kan bijgevolg maar een beetje voetbal tonen en zeker niet alle doelpunten.

Ik geloof dat in dien omstandigheden er een revolutie zou uitbreken en de fameuze RTBF/VRT toren met de grond gelijk gemaakt zou worden.

Muziekliefhebbers zijn braver dan voetbalhooligans en daarom maakt men van hen misbruik denk ik zo : dit is nl. wat dit jaar met de prestigieuze Kon. Elisabethwedstrijd voor viool geschiedt. Zo rond middernacht zend men op Canvas een "samenvatting" uit - van de 2 laureaten een stukje sonate en een stukje concerto met orkest - het opgelegde stuk blijft geheim & wat men vooral te zien krijgt zijn de muziekexperten, die o.a. uitleggen hoe en wanneer de violen van de laureat gemaakt werden enz..

De muziek ? Wie kijkt er nu naar dit programma om de muziek zelf te horen ?
Daar zijn toch die experten voor ?

Is Bert Anciaux verantwoordelijk voor de cultuur op de vlaamse zender ?
Is er iemand die er een f.. om geeft ?

Verloedering zeg ik U ...

Txiki 28 mei 2009 18:50

We kunnen ook vragen om alles integraal en op hetzelfde moment uit te zenden. Of beter nog: om niets meer uit te zenden. Weg met die TV! 8-)

Heftruck 28 mei 2009 19:07

Muziek blijft.

Txiki 28 mei 2009 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4130103)
Muziek blijft.

En wie schrijft....

razende bol 28 mei 2009 20:34

Roger,

Klara! Klara! Gepresenteerd door de onvolprezen Fred Brouwers!

met vriendelijke groeten!

Jeronimo 28 mei 2009 21:42

Welk een onverlaat interesseert zich nu in voetbal... :?

Maximus Aurelius 28 mei 2009 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4130027)

Maar dan wel omstreeks middernacht en met komplete beschouwingen van zeer goede experten uit binnen- en buitenland. Men trekt echter slechts
één uurtje uit voor de hele uitzending en men kan bijgevolg maar een beetje voetbal tonen en zeker niet alle doelpunten.

Ik geloof dat in dien omstandigheden er een revolutie zou uitbreken en de fameuze RTBF/VRT toren met de grond gelijk gemaakt zou worden.

Muziekliefhebbers zijn braver dan voetbalhooligans en daarom maakt men van hen misbruik denk ik zo : dit is nl. wat dit jaar met de prestigieuze Kon. Elisabethwedstrijd voor viool geschiedt. Zo rond middernacht zend men op Canvas een "samenvatting" uit - van de 2 laureaten een stukje sonate en een stukje concerto met orkest - het opgelegde stuk blijft geheim & wat men vooral te zien krijgt zijn de muziekexperten, die o.a. uitleggen hoe en wanneer de violen van de laureat gemaakt werden enz..

Een wereldvermaard concours van de hoogste kunstvorm die er is: muziek?

Maar neen, ik wil een herhaling van Thuis zien!!

Jazeker 28 mei 2009 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4130071)
Weg met die TV! 8-)

2

Libro 28 mei 2009 22:29

Citaat:

Ontvang je geen Canvas+ of EXQI?

Knipp 29 mei 2009 05:29

Citaat:

De muziek ?

Roger ??

Alles vanaf de halve finale staat online; gewoon on demand te beluisteren, in hoge kwaliteit.
Zálig !

http://video.cmireb.be/live

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be