Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Berlusconi lust een groen blaadje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=123997)

Descartes Jr 28 mei 2009 23:02

Berlusconi lust een groen blaadje

Italië staat in rep en roer :
hun president blijkt een hoerenboer.
Hij greep in een schicht
een teenager-wicht.
Dat is zelfs voor Sarkozy té stoer.

"Quest'angela fa pipi sulla mia lingu�* !"

born2bewild 28 mei 2009 23:24

silvio rulez

toch beter dan die groenlinks zuurpruim; 'k ben zijn naam al vergeten (vriendje van verhofstad)... geen italiaan die hem kan uitstaan

Bovenbuur 29 mei 2009 00:26

Hij ging toch al langer naar de verjaardagen van bijna alle 18 jarige meisjes in het land behalve zijn eigen dochters?

RodeLantaarn 29 mei 2009 01:13

Silvio is dan ook degene die de verkiezingen moest winnen door knappe (domme) blonde stoten op zijn lijst te zetten. Noch had hij enig verkiezingsprogramma...

Die rechtse mediamagnaten toch...en vooral die domme Italianen.

lollysticky 29 mei 2009 07:08

als hij die 18jarige graag binnendoet, en zij hem... who cares... ze is 18 dus 't is legaal...

IronChef 29 mei 2009 16:07

Et alors?

beste vriend 29 mei 2009 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4131778)
Et alors?

Ik wil niet met de eerste steen naar Silvio gooien ( toch niet voor dit ):-)...Maar ik vraag me toch af hoe men zou reageren, moesten ze nu scheiden omdat bvb zijn vrouw de éne 18 -jarige na de andere naar de bedstee lokte...:lol:

Txiki 29 mei 2009 16:17

Wie lust er nu géén groen blaadje? 8-)

Descartes Jr 29 mei 2009 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4131793)

wie lust er nu een oude verschrommelde bok ?

Dajjal 29 mei 2009 17:20

Citaat:

Txiki was me voor :(

Derk de Tweede 29 mei 2009 17:23

Citaat:

Niet te groen hè, maar zo rond de 30 zijn vrouwen op hun mooist.

beste vriend 29 mei 2009 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4131889)
Niet te groen hè, maar zo rond de 30 zijn vrouwen op hun mooist.

ja, meisjes van 18, die trekken nog te veel op kinderen. 30-35 vind ik de mooiste leeftijd voor de meeste vrouwen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, die tot op hoge leeftijd aantrekkellijk blijven...Of er nooit van hun leven goed uitzien.
Nu, moest ik 70 zijn, met een mokkel van 18 aan mijn arm rondlopen , zou ik toch maar belachelijk vinden...Trouwens, zulke mannen moeten vreselijk jaloers zijn, altijd vol wantrouwen voor het jong manvolk. Dat is toch geen leven ? Zonder nog maar over hartinfarctus te spreken.:lol:

Raven 31 mei 2009 12:45

Amaai, respect voor Berlusconi.

En iedereen die daar kritiek op heeft... jaloerse zuurpruimen :D. Allicht nog nooit een relatie gehad met een 18jarige ofzo, en vragen zich in hun zuurte af hoe het zou zijn... of niet soms, you pervert ;-)

Fozzie 5 juni 2009 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4130872)
als hij die 18jarige graag binnendoet, en zij hem... who cares... ze is 18 dus 't is legaal...

Hij is wel getrouwd, dus is het overspel en kwetst hij willens en wetens zijn eigen echtgenote. Voor mij niet gelaten, maar wie zijn vrouw bedriegt is wel hypocriet als hij daarnaast met de bijbel in de hand holebi's veroordeelt (die helemaal niemand kwetsen door hun partnerkeuze).

forzaflandria 8 juni 2009 02:38

En toch heeft hij die verkiezingen gewonnen.

Kodo Kodo 8 juni 2009 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 4149595)
Hij is wel getrouwd, dus is het overspel en kwetst hij willens en wetens zijn eigen echtgenote. Voor mij niet gelaten, maar wie zijn vrouw bedriegt is wel hypocriet als hij daarnaast met de bijbel in de hand holebi's veroordeelt (die helemaal niemand kwetsen door hun partnerkeuze).

Wie zijn vrouw bedriegt, bedriegt vroeg of laat zijn kiezers ook. Dat Berlusconi de Italianen zou bedriegen en misbruiken, wist iedereen die er een seconde over had nagedacht zodra die kerel in de politiek ging, een tiental jaren geleden.

Als echter bewezen is dat hij zijn vrouw heeft bedrogen, is dat een heel simpel schandaalgegeven, dat zelfs de domste kiezer zou moeten begrijpen, veel eenvoudiger dan de meeste politieke thema's: die man is een bedrieger.

Jammer dat de aandacht naar zo'n "privé-"aangelegenheid gaat? Het zou in een directe democratie allemaal niet zo belangrijk zijn. In Zwitserland discussieer je over de wetgeving die je wil krijgen, niet over de betrouwbaarheid en het goede karakter van politici. En politici hebben er in CH geen belang bij, een grote show te vertonen, maar moeten serieus met politiek bezig zijn.

Een anti-show heeft Berlusconi wel verdiend. Maar het kan de Italianen kennelijk niet schelen. Misschien zijn ze door hun TV-programma's alle normbesef kwijtgeraakt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be