![]() |
BHV Lijst 19: Union des Francophones: franstalige belgicistische imperialisten
Dit zat gisteren in MIJN brievenbus:
![]() Rode cirkels: "Adellijken", blauw bloed, whatever... Namen als "de Cannart van Hoobroeck d'Aspe" of "d'Oreye de Lantremange" doen mij spontaan vragen: "Is dat met frieten of kroketten?" ;-) Zwarte cirkels: kopstukken (baardmans is eigenlijk een overgelopen Vlaming, den andere heeft vroeger al meerdere malen letterlijk de oorlog verklaard aan Vlaanderen) *KNIP* Geen racisme. ![]() ![]() |
Al een geluk dat we niet de racist zitten uithangen hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel zouden we de namen op die adellijke lijst toch wat meer mogen tonen aan buitenlanders die menen te weten dat het in de Rand gaat om een strijd tussen de vuile, rijke Vlamingen en de arme, onderdrukte Franstalige proleten. |
Citaat:
Ik wil commentaar op die Van Hoobrouck d'Aspe en zijn blauwbloedigen, of is't eerder anti-freeze dat pompt door hun aderen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DE senaat omvormen ? Tot een "hogerhuis" gevuld met addellijke personen, hoeven ze niet meer op de kieslijsten te staan en mogen ze niet-bindende adviezen geven na lange discussies (vanzelfsprekend worden hogerhuisleden niet betaald - het is een erefunctie)
|
Je had ook nog de kandidaten met een Vlaamse achternaam moeten aanduiden. Toont aan hoeveel mensen bloedverraad plegen.
|
Citaat:
|
Tiens, nu zijn ze ineens wel Vlaming. :lol:
|
BHV. Daar spreekt Cd&v straffe taal in uit.
- Leterme zou het splitsen in vijf minuten - Van Rompay fietste naar traditie in september tijdens de gordel in een protest outfit. Het mes in de rug werd toegebracht door een eigen Cd &v’r. Laat ons de V nemen uit BHV. Vilvoorde. Daar is Jean Luc Dehaene burgemeester. Om zijn meerderheid te bekomen in zijn gemeente liet JLD een Vlaamse partij staan en nam FDF’rs in zijn bestuur. Moet ik er nog een tekening bij maken? |
Citaat:
In Vilvoorde heb je trouwens ook het monsterverbond: ALLE partijen incl. FDF tegen het VB. |
kmoet zeggen da ge die adelijke flipi's der wel zo uithaalt.. ze hebben karakteristieke ..euhm.... trekken? :twisted:
|
Citaat:
Jammer. |
PA is nog vergeten te vermelden dat er ook 'ne m*k*k' op 'da folderke' staat.
'NUL - meridiaan' is anders ook wel een schone nick voor zo iemand. |
Citaat:
|
Citaat:
Maak vooral een spel van dat raciaal incidentje. Dat leidt de aandacht weer lekker weg van dat imperialistisch bataljon Vlamingenhaters... Mijn excuses, negerke!! Nu goed?? Goddamn... |
Citaat:
2. Als een pianist liever niet beschoten wordt, kan-ie altijd z'n best doen om valse noten in z'n spel te vermijden, of als dat echt niet lukt voortaan enkel nog in besloten kring - voor de familie en de vrienden - concerteren. 3. Aan uzelf kent u 'n ander? 4. Zie 1, 2 & 3 5. Zijde nu uwe kak aan 't intrekken? 6. Wilt ge 'n zakdoekske om 't schuim van uw mond te vegen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be