![]() |
Thread Necros
Wees op uw hoede mijn waarde medeforummers.
Er dwaalt een threadomancer rond in K&K. |
Citaat:
|
iets waarvoor je een zilveren kogel nodig hebt om het te doden...
|
1 Bijlage(n)
|
Naam was toch duidelijk.
|
1 Bijlage(n)
|
R O F L
|
mijn hooggeacht virtueel publiek,
het CFF raad aan om uw waakzaamheid nog niet te laten zakken. Het gevaar loert nog steeds achter elke "BUMP". ![]() |
Citaat:
|
Tot ons groot ongenoegen moeten wij vaststellen dat er momenteel een regelrechte plaag van threadomancers heerst in het subforum K&K.
Het CFF adviseert zijn leden en sympathisanten om de bedachtzaamheid en sereniteit te bewaren en vooral niet te reageren op draden wiens laatste rustplaats gedepriveerd is. |
:cheer: Zombies :cheer:
|
Dat heet een forumarcheoloog in goed Nederlands. *Graaft verder.*
|
*kijkt links* *kijkt rechts*
[fluistermodus]Naar het schijnt eten ze babies. Ze lusten geen gele kuikentjes, en luisteren de hele dag naar MNM. En als ze je bijten wordt je er zelf ook 1.[/fluistermodus] |
Blijft waakzaam beste forummers, de huidige plaag heeft weliswaar moeten boeten aan intensiviteit, onze informanten hebben echter bevestigd dat nu meerdere sub-fora geïnfecteerd zijn.
Diepgravend onderzoek heeft uitgewezen dat de jongeheer "bgf324" één van de voornaamst delinquenten is die zich heeft ingelaten met de verderfelijke praktijk van Thread Necromancy. Het CFF geeft de raad mee om de draden waarin dit onderwereldfiguur gereageerd heeft te vermijden. Ik dank u voor uw aandacht. |
En ja, ze eten baby's.
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=KmOIW...eature=related |
|
Threadnecromancy is gewoon tof :D
|
Ik stel voor dat de moderatie de forummer "bgf324" onmiddellijk virtueel executeert voor zijn misdaden tegen de forum etiquette.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be