Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Sensatie... sensatie... op Canvas... --> 'De keien 09'... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124046)

favoriet 29 mei 2009 18:32

Sensatie... sensatie... op Canvas... --> 'De keien 09'...

De ploeg van Bracke is er nogmaals in geslaagd het onmogelijke waar te maken... :oops:
Citaat:

Alweer zijn de keien van de Wetstraat erin geslaagd om het onmogelijke waar te maken. Ze lusten mekaar rauw en nemen elke gelegenheid te baat om via de media te tackelen. Maar voor het eerst gaan Karel De Gucht en Jean-Marie Dedecker in debat bij Kathleen Cools en Ivan De Vadder.
De uitzending is hier reeds te zien:
http://multiblog.vrt.be/canvasactua/...-de-wetstraat/

Is zulke 'journalistiek' nu echt iets waarop we zitten te wachten? En dit een goede week voor de verkiezingen?

Ik vind het beschamend vast te stellen dat de journalisten van onze nieuwsdiensten 'roddeltantes' geworden zijn die enkel goed willen scoren... en bepaalde personen/partijen (onrechtstreeks maar opvallend) willen bevoordelen/beschadigen...

Arm Vlaanderen...

Gwyndion 29 mei 2009 18:36

Nog erger is dat het werkt, dringend tijd dat men de stemplicht afschaft, nu zijn er teveel mensen die gewoon op iemandgaan stemmen omdat "ze die kennen van TV", "kijk es wat ze allemaal gaan doen! in plaats van voor de inhoud en het realisme.

solidarnosc 29 mei 2009 19:09

Ook het beste bewijs dat samenvallende verkiezingen nodig zijn als een federaal minister en een federaal parlemenslid naar voor worden geschoven naar aanleiding van de regionale verkiezingen.

favoriet 29 mei 2009 19:28

Ik heb de uitzending nog eens herbekeken...

Om er kotsmisselijk van te worden... zo'n journalisten... :oops:

Foei...

Burry 29 mei 2009 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4132039)
Ook het beste bewijs dat samenvallende verkiezingen nodig zijn als een federaal minister en een federaal parlemenslid naar voor worden geschoven naar aanleiding van de regionale verkiezingen.

Als politici zichzelf geen respect voor de kiezer, verkiezingen en de politiek in het algemeen kunnen opleggen is de oplossing niet de invloed van de kiezer te verminderen. De enige oplossing is dat de politiek zichzelf herpakt!

Pietje 29 mei 2009 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door favoriet (Bericht 4131989)
De ploeg van Bracke is er nogmaals in geslaagd het onmogelijke waar te maken... :oops:

Is zulke 'journalistiek' nu echt iets waarop we zitten te wachten? En dit een goede week voor de verkiezingen?

Ik vind het beschamend vast te stellen dat de journalisten van onze nieuwsdiensten 'roddeltantes' geworden zijn die enkel goed willen scoren... en bepaalde personen/partijen (onrechtstreeks maar opvallend) willen bevoordelen/beschadigen...

Arm Vlaanderen...

Geen twijfel mogelijk, Chipie is back.

Metternich 29 mei 2009 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4132103)
Geen twijfel mogelijk, Chipie is back.

²

system 29 mei 2009 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door favoriet (Bericht 4131989)

Arm Vlaanderen...

Ik vond dit een hele gezapige en beschaafde discussie tussen KDG en JMDD.
Goed zo.

BlueThunder 29 mei 2009 21:31

Na de verkiezingen is alles weer koek en ei en drinken ze samen een pint op cafe en onze Jean-Marie voor minister, dat zal nog eens vuur geven. Gedaan met de softie politiek en
sociaal profitariaat. Vlaktax, weg met onroerende voorheffing, afschaffing wachtuitkeringen,
beperkingen in de tijd werkloosheidsuitkeringen, minder staat en minder controle op kapitaal
en halt aan het steeds pesten van zelfstandiigen die dagelijks worden uitgeperst en zich moeten krom werken.

Svennies 29 mei 2009 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4132218)
Ik vond dit een hele gezapige en beschaafde discussie tussen KDG en JMDD.
Goed zo.

Yep volkomen op hun niveau,de arrogantie in hoogsteigen persoon zelve tegenover het straatvechterke....

En op zulke personen stemmen de mensen dus....onbegrijpelijk.....

En zulke verkozenen zou moeten samenwerken bij een eventuele coalitievorming, nog onbegrijpelijker....

Opdoeken maar het héle zooitje, dat zou tenminste begrijpelijker zijn....

Amon_Re 29 mei 2009 21:40

De arrogantie van De Gucht..... ongelooflijk, die had echt wel zo'n air over zich van 'gij zijt te min om met mij de debateren'... degoutant.

Van de twee kwam Karelke er het meest populistisch over.

Parallelle Amplitude 29 mei 2009 22:46

Mensen, doe jezelf een plezier en kijk gewoon nooit naar zulke onzin.. There is only so much an honest man/woman can take...

born2bewild 29 mei 2009 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4132039)

dit is zelfs geen begin van een bewijs, laat staan het beste.
amai merci, wat een logica. Als siegfried bracke zijn bloot gat laat zien, dan puur jij daar ook een bewijs uit voor een van uw stokpaardjes zeker.

favoriet 30 mei 2009 08:25

Deze morgen kregen we het vervolg in De Ochtend (ook van de Bracke ploeg) op radio1...

De Gucht kwam nogmaals ruimschoots aan het woord... Zogezegd naar aanleiding van zijn bezoek aan Irak... Maar na enkele zinnen kwam uiteraard zijn 'optreden' van gisteren aan de beurt (met natuurlijk nog enkele uithalen naar DD :-) )... en de verkiezingen...

Ik vraag me af waarom een federale minister zo dikwijls voor de micro komt... :roll: :-D

---------------------------------

Het wordt hoogtijd dat onze openbare ('Vlaamse' :lol: ) nieuwsdiensten eens grondig onderzocht worden...

Iemand die niet ziet wat er bezig is, is m.i. ;-) ziendeblind...

De journalisten van onze kwaliteitskranten zullen uiteraard niets aankaarten... want ze spelen waarschijnlijk het spelletje mee...
(men moet eens zien hoe goed tegenwoordig Peter Vandermeersch van DS samenwerkt met de vrt :oops:).

Henri1 30 mei 2009 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 4132233)
Yep volkomen op hun niveau,de arrogantie in hoogsteigen persoon zelve tegenover het straatvechterke....

En op zulke personen stemmen de mensen dus....onbegrijpelijk.....

En zulke verkozenen zou moeten samenwerken bij een eventuele coalitievorming, nog onbegrijpelijker....

Opdoeken maar het héle zooitje, dat zou tenminste begrijpelijker zijn....

Ik ben niet direkt een fan van Meneer De Gucht.

Wat je hem zeker nooit kunt verwijten is een gebrek aan rechtlijnigheid. Een woord is een woord bij hem.

Ik hoop dat je die man niet gaat vergelijken met frakkendraaiers van het allooi van De Decker en Co.

lollysticky 30 mei 2009 12:41

"een woord is een woord"

tis ne vld-er :P
das tegenstrijdig

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be