Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zijn de zie-die-pluim-in-mijn-gat-homo's een vloek of zegen voor de holebi-beweging? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124047)

razende bol 29 mei 2009 20:06

Zijn de zie-die-pluim-in-mijn-gat-homo's een vloek of zegen voor de holebi-beweging?

Je kent ze wel, die types, die maar één doel hebben: zo vaak mogelijk aan zo veel mogelijk mensen tonen hoe andersgeaard ze wel zijn. Liefst op een manier die grenst aan de rand van het choquerende, van het afstotelijke.

Mijn geburen zijn homo en ik merk dat alleen aan het feit dat het twee mannen zijn die samenwonen. Voor de rest zijn die als elk ander koppel.

Gelet op de verworvenheden en de gelijkheid die er nu heerst, is het nog nodig om zo ostentatief te koop te lopen met uw geaardheid? Komt dat de holebi-beweging ten goede? Of heeft dat eerder een omgekeerd effect (ik denk vooral bij oudere mensen)?

De pluim-in-mijn-gat is maar symbolisch. Het gaat van opvallend gedrag (heb je mij gezien? durf mij niet discrimineren, hoor) in het echte leven tot opvallend gedrag op internetfora.

toccata 29 mei 2009 20:13

:roll:
We zijn weer vertrokken

Vorenus 29 mei 2009 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door razende bol (Bericht 4132097)

De pluim-in-mijn-gat is maar symbolisch. Het gaat van opvallend gedrag (heb je mij gezien? durf mij niet discrimineren, hoor) in het echte leven tot opvallend gedrag op internetfora.

Doet me denken aan Raf.

willem1940NLD 29 mei 2009 20:17

Waarom je die dingen afvragen, tenzij je er zelf aan deelneemt?

Andro 29 mei 2009 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4132104)
We zijn weer vertrokken

Ach, ieder diertje zijn pleziertje. ;-)

circe 29 mei 2009 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus (Bericht 4132109)
Doet me denken aan Raf.

mij ook.

En ja, ik vind dat homo's die zich zo (gat in z'n pluim) gedragen, een pak bijdragen tot de discriminatie van homosexuelen ipv andersom.

ik hou ook niet van de gat in m'n pluim hetero's, dat stoort me ook, maar blijkbaar mag dat.

razende bol 29 mei 2009 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4132116)
Waarom je die dingen afvragen, tenzij je er zelf aan deelneemt?

Ik vraag me ook af wat vleeseters bezielt? (ben vegetariêr)
Ik vraag me af waarom mensen graag op een motor rijden (heb er geen)
Ik vraag me af of kernenergie nu goed of slecht is (ik werk niet in Doel)

Pietje 29 mei 2009 20:31

Citaat:

Je kent ze wel, die types, die maar één doel hebben: zo vaak mogelijk aan zo veel mogelijk mensen tonen hoe andersgeaard ze wel zijn. ........bla bla bla

*geeuw*

IronChef 29 mei 2009 20:40

Inderdaad!

Het is toch volstrekt normaal dat als iemands uiterlijk of geaardheid jou shockeerd, dat je die persoon mag discrimineren?

Wat moet je anders doen met mensen die afwijken van de norm?

Die schobbejakken schamen zichzelf niet eens omdat ze anders zijn als wij!

Heftruck 29 mei 2009 20:44

Nee, die zijn gewoon een gemakkelijker doelwit voor mensen die holebi's zowiezo willen discrimineren. Dat discrimineren komt overigens voor de pluimen, niet na.

razende bol 29 mei 2009 20:45

als het "zaag" is of "geeuw", betekent dat dat het u niet interesseert. Je hoeft niet te reageren hoor ;-)

Flanelcondoom 29 mei 2009 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4132168)
Nee, die zijn gewoon een gemakkelijker doelwit voor mensen die holebi's zowiezo willen discrimineren. Dat discrimineren komt overigens voor de pluimen, niet na.

Nee hoor, ik heb het ook niet voor mensen wiens enige identiteit homo zijn is.

Raf 29 mei 2009 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4132104)
We zijn weer vertrokken

Die Snoopy toch... Hij zal het ook nooit leren. Voor wanneer is de vervormde Fabiola-avatar?

Dajjal 29 mei 2009 21:33

Je gat heeft 1 enkele biologische functie.

Een pluim er in steken is niet die functie.

Raf 29 mei 2009 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4132168)

Precies!

Raf 29 mei 2009 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4132236)

Wie zegt dat?

IronChef 29 mei 2009 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4132236)

Een pluim er in steken is niet die functie.

Je mond ook.

Dat zijn dus geen blowjobs meer voor jou.

bgf324 29 mei 2009 21:39

Citaat:

Je kent ze wel, die types, die maar één doel hebben: zo vaak mogelijk aan zo veel mogelijk mensen tonen hoe andersgeaard ze wel zijn. Liefst op een manier die grenst aan de rand van het choquerende, van het afstotelijke.

Mijn geburen zijn homo en ik merk dat alleen aan het feit dat het twee mannen zijn die samenwonen. Voor de rest zijn die als elk ander koppel.

Gelet op de verworvenheden en de gelijkheid die er nu heerst, is het nog nodig om zo ostentatief te koop te lopen met uw geaardheid? Komt dat de holebi-beweging ten goede? Of heeft dat eerder een omgekeerd effect (ik denk vooral bij oudere mensen)?

Is het de bedoeling dat ik hier serieus/zinnig op reageer? :???:
Of hoef ik dat enkel te doen in/op serieuze/zinnige understaments/discussies? :?

Raf 29 mei 2009 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4132258)
Is het de bedoeling dat ik hier serieus/zinnig op reageer? :???:

Nee. Snoopy wil alleen maar een beetje provoceren en dat is dan eigenlijk nog alleen voor mij bedoeld.

Vorenus 29 mei 2009 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4132246)
Je mond ook.

Dat zijn dus geen blowjobs meer voor jou.

En lekstokken?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be