Den Duisteren Duikboot |
29 mei 2009 20:38 |
Den Duisteren Duikboot duikt den dieperik in
Beste forumleden,
Aangezien uw favoriete duikboot nu al maanden op allerlei wijzen het leven wordt zuur gemaakt door een alhier bekend vrouwmens, heeft hij besloten onder te duiken.
Ik weet niet juist meer hoe het begonnen is. Op een bepaald moment, vorig jaar, raakten het vrouwmens en ik met elkaar aan de praat op MSN. Het meisje had wat probleempjes, en uw favoriete duikboot, de kwaadste nog niet, bood een luisterend oor.
Wat er in het hoofd van het meisje omging, alleen Allah weet het, maar ze vatte kennelijk een soort genegenheid op die ik uiteraard niet kon beantwoorden. Daarna was er geen land meer mee te bezeilen. Ze begon te schelden omdat ik haar zogezegd negeerde en te veel actief was op een holebiforum. Daar kwam een jaloezie en een hatelijkheid van die bij vlagen hoge toppen scheerde.
De kuren hielden aan. Ik kreeg regelmatig haatmails via pm, mejuffrouw registreerde zich op het genoemde holebiforum om mij op de chat aldaar verder zwart te maken, en ik kon hier geen bericht plaatsen of ik werd voor hoer uitgescholden of ander fraais. Onlangs werd ze geband op dat holebiforum; inmiddels heeft ze alweer een andere account aangemaakt.
Trop is te veel. Ook uw favoriete duikboot is maar een mens. Ik heb genoeg aan mijn hoofd zonder cyberstalksters en psychoten. Bijgevolg zit er voorlopig niets anders op dan hier weg te blijven of anoniem en discreet onder een andere nick te herrijzen. Ik zoek nog een oplossing voor de Voorspel-de-doden-wedstrijd.
Vriendelijk dank voor uw begrip,
Den Duisteren Duikboot
|