Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Zal het ooit beteren.. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124063)

PetSel 29 mei 2009 23:41

Zal het ooit beteren.. (Immigratie & Integratie)

Ik vraag het mij af..:|

http://www.petsel.be/Documents/ChangePossibly.wma

beste vriend 30 mei 2009 19:36

Het k�*n beteren. Maar daarvoor moet er eerst een nieuwe soort politici verkozen worden. En niet enkel in België. Op Europees niveau.

Another Jack 30 mei 2009 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend (Bericht 4133954)
Het k�*n beteren. Maar daarvoor moet er eerst een nieuwe soort politici verkozen worden. En niet enkel in België. Op Europees niveau.

Verwar politiek niet met privé.
Maatschappelijke problemen zijn nog nooit met een vingerknip opgelost, privé-problemen nog minder.
Ik heb de indruk dat heel veel extreme kiezers hun privé-moeilijkheden spiegelen naar het maatschappelijk niveau en daar kant-en-klare vijanden vinden.
Die 'vijanden' zijn makkelijker te viseren dan de eigen tekortkomingen.

beste vriend 30 mei 2009 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4133963)
Verwar politiek niet met privé.
Maatschappelijke problemen zijn nog nooit met [U]een vingerknip [/u]opgelost, privé-problemen nog minder.
Ik heb de indruk dat heel veel extreme kiezers hun privé-moeilijkheden spiegelen naar het maatschappelijk niveau en daar kant-en-klare vijanden vinden.
Die 'vijanden' zijn makkelijker te viseren dan de eigen tekortkomingen.

Een vingerknip zal inderdaad niet volstaan...Daarom wens ik ook een andere aanpak als nu. Nu zitten ze inderdaad maar wat te vingerknipperen, en met hun duimen te draaien, de illegalen blijven maar binnenstromen...
Privé problemen zeg je ? Moest ik op mijn ééntje daar een probleem mee hebben, zou dat inderdaad een privé probleem zijn. Als miljoenen mensen er niet mee gediend zijn, dan is het een maatschappelijk probleem.

FDM 30 mei 2009 20:03

als le establishment 30% van mn loon inpikt om het aan tamzakken uit te delen , dan wordt hun graaizucht mijn probleem

globalmedia 30 mei 2009 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend (Bericht 4133979)
Een vingerknip zal inderdaad niet volstaan...Daarom wens ik ook een andere aanpak als nu. Nu zitten ze inderdaad maar wat te vingerknipperen, en met hun duimen te draaien, de illegalen blijven maar binnenstromen...
Privé problemen zeg je ? Moest ik op mijn ééntje daar een probleem mee hebben, zou dat inderdaad een privé probleem zijn. Als miljoenen mensen er niet mee gediend zijn, dan is het een maatschappelijk probleem.

men is eerder geneigd dieren te helpen dan mensen,(=beeld associatie)
een of andere slimme kerel had dat door en had zijn twee honden bedelen gestuurd op een matje in het straatbeeld wat enorm veel aantrek bij het publiek had en het geld ook makkelijker liet rollen

beste vriend 30 mei 2009 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4133986)
men is eerder geneigd dieren te helpen dan mensen,(=beeld associatie)
een of andere slimme kerel had dat door en had zijn twee honden bedelen gestuurd op een matje in het straatbeeld wat enorm veel aantrek bij het publiek had en het geld ook makkelijker liet rollen

Wat heeft dit met immigratie te maken ?
Nu, ik geef ook liever geld aan een hond dan aan een kerel die mij minderwaardig vind omdat ik niet in zijn god(en) geloof, en het daarom normaal vind dat ik hem onderhoud.

globalmedia 30 mei 2009 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend (Bericht 4134015)
Wat heeft dit met immigratie te maken ?
Nu, ik geef ook liever geld aan een hond dan aan een kerel die mij minderwaardig vind omdat ik niet in zijn god(en) geloof, en het daarom normaal vind dat ik hem onderhoud.

beeldassociatie,
de media en andere die er baat bij hebben is je dankbaar voor jouw eenzijdige "beeldvorming"

beste vriend 30 mei 2009 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4134063)
beeldassociatie,
de media en andere die er baat bij hebben is je dankbaar voor jouw eenzijdige "beeldvorming"

En ik ben jou en en jouw groep allochtonen-lovers niet dankbaar voor alle vreemde schurken die zich in België komen nestelen zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be