![]() |
Sommigen hier hebben reeds gesteld dat er (desnoods) "een burgeroorlog" van moet komen. Anderen beweren ondergronds te willen gaan. Moet de Vlaamse Beweging, zonodig, de wapens opnemen tegen het Belgische establishment?
|
zot!
|
nope, wij kunnen idioten die zichzelf in de lucht laten springen samen met onschuldigen geen 70 maagden in de hemel beloven! :wink:
|
Mogen we nu nog stemmen? of is dat ondertussen al afgeschaft?
|
Ik denk dat deze poll gemanipuleerd is, hetgeen ik stem verschijnt niet op het scherm, maar ja, wat is hier niet gemanipuleerd in dit land.
|
Het testosterongehalte stijgt zienderogen op dit forum...
|
Ik heb uiteraard neen gestemd :wink:
|
De tijd dat een burgeroorlog persé met wapens gevoerd moet worden, ligt al lang achter ons.
Je kunt een land op de knieën dwingen door ongehoorzaamheid, verzaken aan plichten en tot in het extreme gaan in het opeisen van rechten. Maar wat ik me eigenlijk afvraagt. Allochtonen krijgen GRATIS opleidingen. Allochtonen krijgen een voorkeursbehandeling bij de VDAB. Allochtonen rijden weken rond met handelaars nummerplaten. Allochtonen worden gerust gelaten bij fout parkeren. De politie in Gent wacht zelfs rustig af tot de mak... zijn auto uit zichzelf verplaatst als ze niet doorkunnen! En nooit een geërgerde Vlaming die hiervoor klacht neerlegt bij het degoutant-eenzijdige 'centrum voor gelijke kansen'. Zullen wij dan steeds een volk van brave, hardwerkende, zwijgende mensen blijven? |
Moedig van u dat u die mestkevers onverwijld blijft steunen 8)
|
Citaat:
lees maar even wat je wel en niet mag zeggen: http://www.ligavoormensenrechten.be/...2020040421.doc begin zo rond pag 25, daar leer je het meeste van bij! en ga je mond spoelen met zeep! |
Alle VB-ers zijn misschien geen racisten maar ondersteunen een partij die door de RECHTSSTAAT is veroordeeld. [size=6]Als u vindt dat de rechtbanken geen recht meer spreken, wat belet u en uw racistische vriendjes dan het RECHT in EIGEN HANDEN te nemen?[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[size=7]'t IS NIET OMDAT EEN OF ANDERE VOZE KLAAS IN GENT VINDT DAT HET BLOK RACISTISCH IS, DAT IK OOK DIE MENING TOEGEDAAN BEN, SLAAF![/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men kan de burger geen mening in de mond leggen! 13 juni is het aan de burger! Eigen volk eerst! |
Wat is de bedoeling van deze poll ? Is het de bedoeling van een bepaalde bevolkingsgroep te stigmatiseren of had U gehoopt dat de meerderheid in militair tenu zou springen om de wapens op te nemen :wink:
|
Het eerste :wink:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be