Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Snelle niet-politiek-correcte wagens (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124134)

Dajjal 31 mei 2009 12:51

Snelle niet-politiek-correcte wagens

Inpikkend op het resultaat van een andere thread (De ik-heb-weer-een-nieuwe-auto-thread) zou ik graag eens een kleine poll organiseren. Allee...als dat marcheert want ik heb het nog nooit gedaan :)

Een grote groep zit hier te fulmineren tegen wagens die groot en brandstofverslindend zijn, maar sommige mensen vinden dit nu net leuk en zijn dan ook bereid de prijs er voor te betalen.

Daarom mijn vraag...wie op het forum hier heeft ook een "bom" op wielen en geniet er mateloos van ?

Ik ben opgegroeid met snelle wagens in mijn leven, en heb dus als volwassene steeds de liefde voor deze machines behouden.

Het leven moet niet allemaal kommer en kwel zijn...een mens mag zich ook wel eens ecologisch onverantwoord amuseren.

Wie, o wie ?

Pietje 31 mei 2009 12:53

In mijn dromen rij ik regelmatig met een :

Dajjal 31 mei 2009 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4135033)

Pietje, dank voor de reactie. Ik begrijp dat het je droom is (mooie wagen ook !) maar als je de middelen had, zou je er dan ook effectief eentje kopen ? En hoe zou je omgaan met de (afkeurige - afgunstige) reacties van de mensen ?

Jazeker 31 mei 2009 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4135033)

Maak daar zwart-grijze versie van en ik droom met je mee.

Maar ja.. Banden vervangen na 14 minuten... dat kan bruin nie trekken.

Pietje 31 mei 2009 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4135035)
Pietje, dank voor de reactie. Ik begrijp dat het je droom is (mooie wagen ook !) maar als je de middelen had, zou je er dan ook effectief eentje kopen ? En hoe zou je omgaan met de (afkeurige - afgunstige) reacties van de mensen ?

Waarschijnlijk wel, en die "reacties" zou ik er bij nemen.

Firestone 31 mei 2009 12:59

Ben geen groene rakker, hou niet van snelle wagens, en ben niet afgunstig op wie er een heeft.
Kan dus weer eens niet stemmen in deze forumpeiling.

Mijn "droomwagen" is nog altijd zoiets:

Jazeker 31 mei 2009 13:00

mwah... als we het geloofwaardig moeten houden en ik geef alles van mijn hobbies op om heel mijn budget te geven aan een auto, dan zou het toch wel deze zijn:

Pietje 31 mei 2009 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4135040)
Maak daar zwart-grijze versie van en ik droom met je mee.

Maar ja.. Banden vervangen na 14 minuten... dat kan bruin nie trekken.

In die prijsklasse (1.000.000 € blijkbaar 8O ), denk ik niet dat de kleur-combinatie een groot probleem is.

Jazeker 31 mei 2009 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4135049)
Ben geen groene rakker, hou niet van snelle wagens, en ben niet afgunstig op wie er een heeft.
Kan dus weer eens niet stemmen in deze forumpeiling.

Mijn "droomwagen" is nog altijd zoiets:

o jeetje... dan dacht ik al dat ik op het rechtse rijvak traag reed.

Jazeker 31 mei 2009 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4135051)
In die prijsklasse (1.000.000 € blijkbaar 8O ), denk ik niet dat de kleur-combinatie een groot probleem is.

Tja... het oog wil ook wat, nietwaar :)

Dajjal 31 mei 2009 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4135050)
mwah... als we het geloofwaardig moeten houden en ik geef alles van mijn hobbies op om heel mijn budget te geven aan een auto, dan zou het toch wel deze zijn:

Wat is dat voor iets Jaz ? Een Uber-Focus ? Mooi :D

manta 31 mei 2009 13:04

Wat is ecologisch onverantwoord ? Ik kan genieten van een goeie ouwe V8 die brult onder de motorkap , mooie wagens als de Dodge Charger (en een massa andere modellen natuurlijk) zijn gewoonweg prachtig .
Zijn ze ecologisch in orde , mss wel , de motor vervuilt niet veel , 't is de brandstof die daarvoor zorgt , maak milieuvriendelijke benzine en de boel is klaar ...8-)

Dajjal 31 mei 2009 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4135047)
Waarschijnlijk wel, en die "reacties" zou ik er bij nemen.

Ik heb er in Florida 1 keer mee mogen meerijden als passagier.... Ongelofelijke machine. Heb er nog altijd natte dromen over....maar 1 miljoen euro is net iets boven mijn budget :rofl:

Pietje 31 mei 2009 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4135050)

Idem, of een zwarte Saab 8-)

Dajjal 31 mei 2009 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4135061)
Wat is ecologisch onverantwoord ? Ik kan genieten van een goeie ouwe V8 die brult onder de motorkap , mooie wagens als de Dodge Charger (en een massa andere modellen natuurlijk) zijn gewoonweg prachtig .
Zijn ze ecologisch in orde , mss wel , de motor vervuilt niet veel , 't is de brandstof die daarvoor zorgt , maak milieuvriendelijke benzine en de boel is klaar ...8-)

Dodge Charger...geweldig !!! Ook Dukes Of Hazard fan ? :D

Jazeker 31 mei 2009 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4135059)
Wat is dat voor iets Jaz ? Een Uber-Focus ? Mooi :D

Ford Focus ST... beetje getuned.

Rij zelf met een zwarte ford focus en zonder tuning is het al een lust voor het oog, vind ik zelf.

Pietje 31 mei 2009 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4135063)
Ik heb er in Florida 1 keer mee mogen meerijden als passagier.... Ongelofelijke machine. Heb er nog altijd natte dromen over....maar 1 miljoen euro is net iets boven mijn budget :rofl:

Idd, al die nullen zijn er net iets teveel aan :-(

Pietje 31 mei 2009 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4135070)
Ford Focus ST... beetje getuned.

Rij zelf met een zwarte ford focus en zonder tuning is het al een lust voor het oog, vind ik zelf.

Hm, dacht eerst een RS.

Btw, binnen een week of twee eens naar de garage om te "discuteren" over een eventuele "nieuwe" 8-)

Jazeker 31 mei 2009 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4135061)

Inderdaad... maak mooie en milieuvriendelijke wagens. Klaar is kees. (ik schrijf kees maar met een kleine letter of subiet zitten system en henry1 hier op "den 'ollander" af te geven).

Jazeker 31 mei 2009 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4135077)
Hm, dacht eerst een RS.

Btw, binnen een week of twee eens naar de garage om te "discuteren" over een eventuele "nieuwe" 8-)

Veel geluk. Ik ga de mijne nog twee jaar in lease proberen houden (loopt naar de 4 jaar toe nu). Is goed voor het bedrijf en voor de lease-maatschappij (restwaarde is gekelderd door de krisis).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be