Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Een valse getuigenis spreken is immoreel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124139)

sorif 31 mei 2009 14:48

Een valse getuigenis spreken is immoreel

Hallo, denken jullie dat wij iemand kunnen leren kennen door te luisteren naar hem, en begrijpen wat hij zegt?. Stemmen op iemand die je niet kent om jou te gaan vertegenwoordigen is naar mijn zeggen een valse getuigenis spreken, niet waar?

Ik denk dat je iemand kunt leren kennen pas wanneer je iets met hem gemeen hebt: samen ergens voor een behorende tijd reizen, of samen een zaak doen of samenwonen..

Grr

Metternich 31 mei 2009 14:56

Vertrouw nooit iemand waar je niet minstens één keer straalbezopen mee bent geweest.

Praetorian 31 mei 2009 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4135424)
Vertrouw nooit iemand waar je niet minstens één keer straalbezopen mee bent geweest.

Oef, ik dacht eerst dat Metternich ging zeggen "Waar je mee in bed hebt gelegen". :-D

Metternich 31 mei 2009 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 4135434)
Oef, ik dacht eerst dat Metternich ging zeggen "Waar je mee in bed hebt gelegen". :-D

"Amour, Absinthe, Révolution" moet je nu ook weer niet té letterlijk gaan nemen ;)

Flanelcondoom 31 mei 2009 15:16

Citaat:

2!!

(je weet toch dat je nu een goede reden geeft aan de Islamfulminatoren hier om moslims te wantrouwen?)

Flanelcondoom 31 mei 2009 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4135463)
"Amour, Absinthe, Révolution" moet je nu ook weer niet té letterlijk gaan nemen ;)

Daar ben je veel te paternalistisch voor. :twisted:

Metternich 31 mei 2009 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4135474)
(je weet toch dat je nu een goede reden geeft aan de Islamfulminatoren hier om moslims te wantrouwen?)

Waar de Christenen Luther, Calvijn, Loyola, Vaticanum II (ja, ik zet die voor het gemak even allemaal bij elkaar) hadden, zullen de moslims Leffe, Trappist, Ricard en Absinthe hebben. Dat zal pas een Reformatie worden!

Flanelcondoom 31 mei 2009 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4135488)
Waar de Christenen Luther, Calvijn, Loyola, Vaticanum II (ja, ik zet die voor het gemak even allemaal bij elkaar) hadden, zullen de moslims Leffe, Trappist, Ricard en Absinthe hebben. Dat zal pas een Reformatie worden!

Zeer geslaagde post.

Nu krijg ik heel weinig zin om te zeggen dat alcohol helaas niet geestverruimend werkt, daar het je post zou verpesten.

Dajjal 31 mei 2009 16:19

Citaat:

Een van de mooiste quotes ooit gelezen op dit forum.... 8-)

sorif 31 mei 2009 16:38

Citaat:

Bedankt, dus veel mensen die naar stembus gaan, leggen een valse getuigenis af.

Metternich 31 mei 2009 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sorif (Bericht 4135771)
Bedankt, dus veel mensen die naar stembus gaan, leggen een valse getuigenis af.

Politiek draait dan ook rond vals vertrouwen. Genoeg gezeik over woordbreuk van de politici bewijst enkel mijn stelling.

sorif 31 mei 2009 17:04

Dat klopt voor een grote deel wel, in de praktijk zijn ze onmisbaar, anders geen definitie en verwezenlijking van vrijheid.

Bockenreyders 31 mei 2009 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 4135434)

Dan kon hij maar héél weinig mensen vertrouwen. ;-)

Metternich 31 mei 2009 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bockenreyders (Bericht 4135885)
Dan kon hij maar héél weinig mensen vertrouwen. ;-)

Jij daarentegen kon een onuitputtelijk vertrouwen hebben in de bewoners van de kinderboerderij.

Bockenreyders 10 juni 2009 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4136044)
Jij daarentegen kon een onuitputtelijk vertrouwen hebben in de bewoners van de kinderboerderij.

Enkel die uit het openluchtmuseum in Bokrijk kunnen mij krijgen, schavuit!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be