![]() |
kan niet werken in PDF file
ik download een pdf file, die opent met adobe reader 8, maar ik kan er niet in werken (schrijven, inserten etc.).
wat moet ik doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders Adobe Acrobat kopen of software gebruiken die't wél kan. een bestand in Google docs kan je downloaden op je pc als .pdf file: niks onoverkomelijks dus. (pdf creator kon dat geloof ik.) Je maakt dan zélf een nieuwe .pdf: de bestaande wijzigen heb je Adobe voor nodig. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Heb onlangs een "manual" van een electro-toestel gedownload, wel dat was een PDF-bestand, waar ik, ondanks de meest actuele Acrobat niks kon aan wijzigen. ("read only", dus) |
Citaat:
|
Citaat:
Gratis pdf-makers zijn er voldoende voor handen. Ik gebruik PDFill PDF&Image Writer. Trouwens Mit, probeer deze eens: daarmee kan je zelf een pdf-bestand schrijven (= niet een Word- of ander bestand tot pdf omvormen): PDFill PDF Editor en/of PDFill Writer. Eén van de twee moet vermoed ik de mogelijkheden bieden die je zoekt. Je kan de drie PDFill programma's hier downloaden: http://www.pdfill.com/. De Editor is betalend (20 euro), de twee andere zijn gratis (zonder waarmerk of iets dergelijks). |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Btw, Upgrade naar Acrobat 9.1 just binnengerold 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
convertpdftoword.net was eigenlijk wat ik zocht.
toch bedankt. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
al de rest vraag ik wel of kom ik via google wel te weten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be