![]() |
Vlaamse Obama's
|
Echt, links zou een attack krijgen van een Vlaamse Obama. Dat zou pas een economisch liberaal en ethisch conservatief beleid betekenen.
|
Ok, maar die video is nu toch wel kut met peren.
Verduiveld, nu begin ik ook al dat taaltje te spreken van de zo gehate wanculturisten �* la Brusselmans.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na de Gore Al euforie bij de groenen zal de Barack Hoessein Obama euforie bij de linksen binnenkort overgewaaid zijn van zodra ze vaststellen dat Barack Hoessein, net zoals onze politiekers, zijn verkiezingsbeloftes niet houdt. Dit OVERDREVEN ophemelen van Barack Hoessein begint op mijn zenuwen te werken (en ik heb zeker niks tegen zijn huidskleur want ben zelfs fan van Collin Powell).
|
Er is maar één Vlaamse Obama en dat is Jean-Jacques De Gucht.
Luistert allen, de Wissel op de Toekomst heeft gesproken: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...theek/1.537173 |
Hangt ervan af wat men met een Vlaamse Obama bedoelt natuurlijk. Voor alle duidelijkheid: Obama is geen migrant maar een geboren Amerikaans staatsburger en hij heeft niet de nationaliteit van éénder welk ander land. Indien hij geen Amerikaans staatsburger was of een dubbele nationaliteit had zou hij trouwens niet verkiesbaar geweest zijn.
|
Man, wa een slecht filmke
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be