![]() |
Kamerplanten
Welke kamerplant(en) heeft u? Waarom de keuze voor juist die plant(en)? Wat betekenen kamerplanten voor je? Is het zomaar een versiering, dienen ze om een sfeer op te roepen (zo ja, welke?) en waar plaatst u de planten?
Bent u een persoon die er goed voor zorgt, of bent u iemand die steeds vergeet om water te geven waardoor de planten regelmatig doodgaan? |
Spannend, maar nog niet helemaal "Classic K en K". Probeer eens iets met cameltoe's, tetten of bier! ;-)
|
Citaat:
Er komt nu wel iets vreemd uit mijn cactus iets langwerpigs, maar dat lost zichzelf wel op. Uiteraard is het gewoon versiering. Ook gier ik er soms de gist die je in een Duvelflesje laat bij mijn cactus. Maar meestal is dit water, soms ook koffie. |
Ik ben een eigenaar hiervan:
http://en.wikipedia.org/wiki/Spanish_moss ![]() Uiteraard niet zo groot. Hangt in mijn badkamer. De luchtvochtigheid daar is prima voor het plantje dat geen wortels kent maar alle voedingsstoffen uit het water put. |
Citaat:
|
Er staan wel wat fruitbomen in den hof, maar dat zijn geen kamerplaten.
|
Ik ben er zelf een.
|
En buiten staan nog:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Mijn grootmoeder komt af en toe eens op bezoek.
|
Check dit filmpje van Kamal Meattle,
als er iemand mij de Nederlandstalige benamingen van volgende planten kan geven: Areca Palm Mother in Law's Tongue Money Plant. Dan staan deze binnenkort bij ons thuis. Talks Kamal Meattle on how to grow fresh air Researcher Kamal Meattle shows how an arrangement of three common houseplants, used in specific spots in a home or office building, can result in measurably cleaner indoor air. http://www.ted.com/index.php/talks/k...fresh_air.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een plant ? No no no. Te grote verantwoordelijkheid voor mij :mrgreen:
|
Er groeit mos op mijn afwas ;-)
|
Ficus + Yuca
|
de laatste tijd gaat het goed met mijn kamerplanten
|
Teveel om op te noemen.
|
Twee vingerplanten, zijn overgens van mijn ex-verloofde. 8-)
|
Citaat:
... een Fiscus met Yeuk ... te laten opdoemen. Met Pietje is het altijd krabben geblazen. *** grijpt schroevendraaier *** |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be