![]() |
If idiots have a face it is certainly Belgian
De negen jaren van een Zweed die in België verbleef..
http://ohlundonline.blogspot.com/200...-years-in.html |
vive la Belzik
Citaat:
Een beetje overdreven, de man zit duidelijk vol woede en nijd , zo juist na zijn scheiding met een Belgse, maar er zit toch veel waarheid in. |
Citaat:
Dan zitten ze vast overal 8O :snipersm::hitler::vlaamsbl: |
Citaat:
|
Ik dacht dat Franstaligen Maghrebs en Kongolezen importeren om la francofonie te verspreiden, het zijn toch voormalige Franstalige kolonies?
En ondanks zware overdrijvingen heeft hij grotendeels gelijk. Welcome to Belgium, most successful (how long) failed state. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Congo is nu het grootste franstalige land ter wereld. Het frans is er de taal van de autoriteiten, de officiële taal. Daarnaast zijn er nog vier talen met het statuut van nationale taal: lingala, swahili, kikongo en tshiluba. Enkel een minderheid van de bevolking spreekt courant frans. Bij de jeugd neemt de interesse voor het engels hand over hand toe. |
Citaat:
De hoeveelste taal pikt de gemiddelde Kongolees op als hij emigreert? Communicatie tussen ethnische groepen onderling, is dat altijd Engels en Frans? Ik neem aan dat de gemiddelde Kongolees naargelang zijn situatie veel talen oppikt. |
erfenis en successierechten , het zuur breekt me weer op.
|
Citaat:
Alle Zweden zijn alcoholisten die de hele dag lazerus in de veerboot naar Denemarken staan. |
Citaat:
|
Wat een zeur, zeg...
Als we dit soort mensen hun stemrecht konden ontnemen, stonden we al een stap verder in de oplossing van onze problemen. |
Citaat:
|
Citaat:
A propos, voor wie deze man nog ernstig neemt: http://ohlundonline.blogspot.com/200...d-contact.html |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
... Has this anything to do with the war in our Solar system, which have caused some remarkable crater chains? ... |
Ik zou deze Zweed en Pindar aanraden om contact op te nemen met een andere forummer. Die zal, geheel en al vanuit z'n zelfstandig en kritisch onderzoek, kunnen aantonen wat de rol van de Rothschilds en de asjkenazische-joden-die-eigenlijk-Chazaren-zijn in het graven van die Palestijnse tunnel is geweest.
|
Lacht er maar mee.
Ik heb alvast al gesolliciteerd om die tunnel op Bermuda eens grondig te gaan onderzoeken: ![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be