![]() |
een brief van Kris Peeters...
Ik kreeg vandaag een brief van Kris Peeters in mijn bus.
Dat begint als volgt: "graag had ik met u, als Antwerpenaar, een persoonlijk gesprek". Gevolgd door een hoop verkiezingsbeloften over een warm Vlaanderen en meer van die zever. Ik had even de neiging mijn bureaustoel door het venster te gooien, maar bureaustoelen zijn nogal duur dus heb ik me maar ingehouden. Weet er iemand het privé adres van mr. Peeters? Ik ga hem eens een aangetekend schrijven sturen met de vraag om effectief dat persoonlijk gesprek te hebben. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2870 Puurs http://www.cdenv.be/verkiezingen2009/kris-peeters |
Citaat:
De intentie om hem even te spreken komt al menselijker over. Neem aan dat in zijn geval er genoeg contactmogelijkheid is om uw grieven of liefst ook positieve suggesties kenbaar te maken. Kan in dit forum ook over de inhoud van die brief worden gediscussieerd ? |
Hij wil nog niet met Mieke Vogels debateren wat zou hij Pelgrim te woord staan ?
|
Citaat:
Het was een brief op mijn persoonlijke naam. 't blijkt ook dat ik recht heb op inzage in wat zij aan informatie hebben over mij. En ik zal dat recht ook eens opeisen, in het kader van mijn "koeieneer de tsjeven" campagne :mrgreen: |
Citaat:
|
Ik heb al geantwoord in ieder geval. Eens zien of ik antwoord krijg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pelgrim, zie PB.
|
Citaat:
|
In de gang naast m'n voordeur staat een kartonnen doos en al het drukwerk dat me niet interesseert gaat van de brievenbus rechtstreeks in de doos. Op de daartoe voorziene dagen wordt de doos met ongelezen materiaal buitengezet ter recyclage.
Op folders van bv Anciaux schil ik zelfs mijn pattaten niet :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be