Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Gentse anti-VB rechter is franskiljonse belgicist! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12435)

Guderian 22 april 2004 18:16

De rechter die gisteren het VB veroordeelde blijkt voorzitter te zijn van de Franstalige 'Lions Club Gent', een bende franskiljonse bourgeois die de belgische staat genegen zijn.

Zoals u hier kan zien mag rechter Smetryns er zelfs voorzitter spelen van de afdeling in "Gand"...
http://www.lions.be/nl/structure/clu...m?CLUB_NR=0090

Enkel de rechts-radicalen zijn de ware revolutionairen, tegen het liberale bourgeois-systeem! EUROPA-JEUGD-REVOLUTIE!

Karl 22 april 2004 18:17

En nu het negatieve :wink: ?

Zorro 22 april 2004 18:20

Karl,

ge weet nie wa ge zegt.

Het zijn de walen die hier de lakens uitdelen.
Dus waarom moet een waal hier een vlaamse zaak behandelen??

Geachte,

gelieve geen aanzetten tot geweld te posten

Peter Johan

The Paulus Experience 22 april 2004 18:20

D�*t heeft lang geduurd se!

typische peutertuinreactie :lol:

Brabo 22 april 2004 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zorro
Geachte,

Gelieve geen aanzetten tot geweld te posten

Peter Johan

:lol:
Die Malinwa toch!

Patriot! 22 april 2004 18:21

zielig!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Karl 22 april 2004 18:23

Citaat:

Karl,

ge weet nie wa ge zegt.

Geachte,

Peter Johan

Degoutant.

dejohan 22 april 2004 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Citaat:

Geachte,

Peter Johan

Die Malinwa toch!

Ik wist het!

Verhofstadthater 22 april 2004 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karl
Citaat:

Karl,

ge weet nie wa ge zegt.

SMijt alle walen op nen hoop en steekt ze in brand!

Degoutant.

Inderdaad, die reacties van die ps'er en mr'er op het VRT-journaal verdienen dit adjectief.

Vlaanderen Boven 22 april 2004 18:26

Een Waal, een Waal.
Uw moeder is een Waal!

The Paulus Experience 22 april 2004 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Een Waal, een Waal.
Uw moeder is een Waal!

:lol: :lol: :lol:

Spolpoel 22 april 2004 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
De rechter die gisteren het VB veroordeelde blijkt voorzitter te zijn van de Franstalige 'Lions Club Gent', een bende franskiljonse bourgeois die de belgische staat genegen zijn.

Zoals u hier kan zien mag rechter Smetryns er zelfs voorzitter spelen van de afdeling in "Gand"...
http://www.lions.be/nl/structure/clu...m?CLUB_NR=0090

Enkel de rechts-radicalen zijn de ware revolutionairen, tegen het liberale bourgeois-systeem! EUROPA-JEUGD-REVOLUTIE!

Zou rechter Smetryns een liefje van Elio zijn?

jules 22 april 2004 18:59

En maar blijven volharden in de boosheid : in plaats van wild in het rond te schieten, zou je beter het vonnis eens lezen. Zoals ik hier nu al uitentreure heb herhaald : dat inhoudelijk stuk weerleggen valt blijkbaar niet mee hé ?

Tzuvar Raemborr 22 april 2004 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jules
En maar blijven volharden in de boosheid : in plaats van wild in het rond te schieten, zou je beter het vonnis eens lezen. Zoals ik hier nu al uitentreure heb herhaald : dat inhoudelijk stuk weerleggen valt blijkbaar niet mee hé ?

Been there, done that, quotes staan over het hele forum. Lezen maar.

Guderian 22 april 2004 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jules

1) U reageert niet op de topic. Feit is dat de rechter die een politieke partij monddood wil maken blijkbaar ideologisch een tegenstrever is van het zuiverste allooi.

2) Inhoudelijk heb ik een deel gelezen en het zegt genoeg. Wat het regime als racisme beschouwt, is in werkelijkheid (conform de betekenis van de term 'racisme') dat helemaal niet!

Dilbert 22 april 2004 19:03

Citaat:

Citaat:

LIONS GEDRAGSCODE

- IK WIL een goede faam opbouwen in mijn beroeps- en privéleven.
- IK WIL slagen, maar alleen met loyale, eerlijke middelen.
- IK HOUD ME VOOR dat ik om te slagen anderen niet hoef te schaden of hen nadeel te berokkenen.
- TELKENS ALS de correctheid van mijn houding of mijn handelen in twijfel wordt getrokken, aanvaard ik die twijfel weg te nemen, zelfs ten koste van mijn eigen belangen.
- IK BESCHOUW vriendschap als een doel, niet als een middel.
- IK HOUD STEEDS VOOR OGEN dat ik plichten heb tegenover de gemeenschap waartoe ik behoor.
- Belangloos besteed ik daar al mijn materiële, intellectuele en morele mogelijkheden aan.
- IK HELP in alle omstandigheden mijn gelijken die in nood verkeren.
- IK TOON me behoedzaam met kritiek en gul met lof; ik wil opbouwen en niet afbreken.

DOELSTELLINGEN

- Een geest van VERDRAAGZAAMHEID EN VERSTANDHOUDING onder de wereldbevolking scheppen en ontwikkelen.
- Burgerzin HELPEN BEVORDEREN.
- ACTIEF BIJDRAGEN tot morele, sociale en culturele vooruitgang van de gemeenschap.
- De leden van Lions International VERENIGEN door vriendschapsbanden en onderling begrip.
- De Club BESCHOUWEN als een ideaal gespreksforum waar alle thema's informatief aan bod kunnen komen, zonder kans te laten voor sektarisme of vooringenomenheid.
- Met bezieling en onbaatzuchtig dienstvaardig HANDELEN.
- In zowel beroepsleven als het privéleven getuigen van DOELGERICHTHEID, RECHTSCHAPENHEID EN GOEDE TROUW.

OPDRACHT

Een geest van verstandhouding tussen alle volkeren scheppen en bevorderen teneinde humanitaire noden te leningen door belangloze hulpverlening en tot actieve deelname aan het leven van de gemeenschap en tot internationale samenwerking aanzetten.
8O 8O 8O 8O 8O

Zeker van dat die voorzitter dezelfde persoon is ???

Philips Inc. 22 april 2004 19:06

Onpartijdigheid? :lol:

What next? De democratische waarde van het koningshuis wordt vernietigd door een rechter die lid is van de Marnixring?

circe 22 april 2004 19:11

och, en ze vergaderen op 1er mardi ook al, ginder in Gand!

Citaat:

Données réunion statutaire
Lieu de la réunion: Hostellerie Kasteel van Laarne
Adresse:
Code postal: 9270
Tel. et/ou Fax: 09/230.71.78, fax: 09/230.33.05
Jour de la réunion: 1er mardi
Heure de la réunion: 19.30
Commentaires :

Xnorf 22 april 2004 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:

Citaat:

LIONS GEDRAGSCODE

- IK WIL een goede faam opbouwen in mijn beroeps- en privéleven.
- IK WIL slagen, maar alleen met loyale, eerlijke middelen.
- IK HOUD ME VOOR dat ik om te slagen anderen niet hoef te schaden of hen nadeel te berokkenen.
- TELKENS ALS de correctheid van mijn houding of mijn handelen in twijfel wordt getrokken, aanvaard ik die twijfel weg te nemen, zelfs ten koste van mijn eigen belangen.
- IK BESCHOUW vriendschap als een doel, niet als een middel.
- IK HOUD STEEDS VOOR OGEN dat ik plichten heb tegenover de gemeenschap waartoe ik behoor.
- Belangloos besteed ik daar al mijn materiële, intellectuele en morele mogelijkheden aan.
- IK HELP in alle omstandigheden mijn gelijken die in nood verkeren.
- IK TOON me behoedzaam met kritiek en gul met lof; ik wil opbouwen en niet afbreken.

DOELSTELLINGEN

- Een geest van VERDRAAGZAAMHEID EN VERSTANDHOUDING onder de wereldbevolking scheppen en ontwikkelen.
- Burgerzin HELPEN BEVORDEREN.
- ACTIEF BIJDRAGEN tot morele, sociale en culturele vooruitgang van de gemeenschap.
- De leden van Lions International VERENIGEN door vriendschapsbanden en onderling begrip.
- De Club BESCHOUWEN als een ideaal gespreksforum waar alle thema's informatief aan bod kunnen komen, zonder kans te laten voor sektarisme of vooringenomenheid.
- Met bezieling en onbaatzuchtig dienstvaardig HANDELEN.
- In zowel beroepsleven als het privéleven getuigen van DOELGERICHTHEID, RECHTSCHAPENHEID EN GOEDE TROUW.

OPDRACHT

Een geest van verstandhouding tussen alle volkeren scheppen en bevorderen teneinde humanitaire noden te leningen door belangloze hulpverlening en tot actieve deelname aan het leven van de gemeenschap en tot internationale samenwerking aanzetten.
8O 8O 8O 8O 8O

Zeker van dat die voorzitter dezelfde persoon is ???

ze wisten dus op voorhand wa die vent zou beslissen 8O ik denk dat hier toch wel een leuke procedurefout in te vinden is

Maxime_Penen 22 april 2004 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe
och, en ze vergaderen op 1er mardi ook al, ginder in Gand!

Citaat:

Données réunion statutaire
Lieu de la réunion: Hostellerie Kasteel van Laarne
Adresse:
Code postal: 9270
Tel. et/ou Fax: 09/230.71.78, fax: 09/230.33.05
Jour de la réunion: 1er mardi
Heure de la réunion: 19.30
Commentaires :

Strouwens een schoon kasteel da van Laarne... Iemand al eens geweest? Sjieke dinges :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be